Edo Competition Ford GT: ještě více síly

Ford GT je sám o sobě nekompromisním supersportem. A co když se mu na zoubek podívá respektovaný tuner?

Model GT se Fordu bezesporu povedl, sláva se na něj valí ze všech stran. Jenomže někomu to stačit nemusí. A pro ty je tady tuner Edo Competition, který známý i tím, že se pohrál s Maserati MC12, což je slušná reference.

U Edo Competition se předně podívali „gétéčku“ na motor. Osmiválec o objemu 5,4 litru je již v sérii dopován kompresorem a poskytuje výkon 404 kW (550 k). Jenomže když si dáte námahu a vyměníte původní řídící jednotku za novou, kromě toho vyměníte celý výfuk, výsledek může být ještě zajímavější. U Edo Competition se podařilo vymáčknout plných 449 kW (610 k) výkonu a 800 Nm točivého momentu. Slušné hodnoty, co říkáte?

Ale možná máte raději čísla dynamiky. Sprint na stovku se po úpravách zkrátí o 0,2 s na výsledných 3,7 sekundy a vůz dosáhne maximální rychlost 340 km/h. Škoda jen, že Edo podrobnější seznam úprav nezveřejnil. Obvykle se jeho úpravy nevyhnou ani brzdám či podvozku, který ani FGT velmi pravděpodobně nezůstal v sérii. Možná se dozvíme později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Edo Competition Ford GT

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků