Tunerská společnost Edo Competition patří mezi to nejlepší, co lze na poli úpravců najít. Jak dopadlo Audi R8 po jejich zásahu?
Poté, co Edo Competition upravili Maserati MC12, Porsche Carrera GT a další skvostné supersporty, přichází na řadu Audi R8.
Každopádně nyní je vše umírněnější a vrcholné dílo, které vznikne z Audi R8, teprve přijde. Nyní se tak musíme spokojit s relativně lehkou úpravou.
Po stránce aerodynamiky přidal úpravce zadní karbonový difusor, který bude eliminovat vztlak na zadní nápravě a dále přidal přední spoiler.
K tomu je pak třeba připočítat nasazení nových ultralehkých kol. Můžete si rovnou vybrat ze dvou sad a to z kol o průměru 19 a 20". Pokud si vyberete 19" kola, dostanete přední pneu o rozměru 235/35 a zadní o rozměru 305/30. Pokud si vyberete 20" kola, pak budou mít pneumatiky rozměř 235/30, resp. 305/25.
Po stránce výkonu se toho mnoho nezměnilo. Edo nasadil pouze upravené výfukové potrubí, což přineslo nárůst výkonu o 16 kW (22 k) a točivého momentu o 20 Nm. Výkon je tak nyní solidních 442 koní při 7 800 ot/min a točivý moment 450 Nm mezi 4 500- 6 000 ot/min.
Upravené Audi R8 tak zvládá stovku za 4,5 s (doposud 4,7 s) a dosáhne maximální rychlosti 310 km/h (doposud 301 km/h).
Edo Competition Audi R8