Edo Competition 997 Shark: bílý žralok

Německý tuner Edo Competition před nedávnem představil další své skvostné dílo. Do parády si vzal současnou generaci Porsche 911 Turbo, kterému jen mírně polechtal motor, doplnil vůz několika doplňky a na světě je opravdu krásný sporťák.

Motor dostal nový sportovní kit sání vlastní výroby, nové svody s kompletním výfukem a speciálními katalyzátory a také mírně upravili řídící jednotku. To ve výsledku znamená rozumné navýšení výkonu z 480 koní na 550 při 6000 ot/min. Točivý moment pak vzrostl na výborných 790 Nm. Na sportovní auto je pozoruhodné, že je plně dostupný od 2 100 do 4 900 ot/min.

Nový je i podvozek, který Edo vyvinul ve spolupráci se známou společnosti KW. Nové pružiny i podvozek mají více vyzdvihnout sportovní ambice vozu a více potlačit komfort. Posíleny jsou u tohoto díla i brzy. Nové 370 mm kotouče vpředu se šestipístkovými třmeny mají jednak snížit brzdnou dráhu a mají také lépe odolávat ostré okruhové jízdě.

Samotný styling vozu je pozměněn zcela decentně a veškeré úpravy se nesou v duchu funkčnosti. Přední upravený nárazník se spoilerem se stará o lepší přítlak na přední nápravě. Upravená zadní část vozu zvyšuje přítlak na hnanou nápravu a stará se i o snížení vztlaku.

Interiér doznal opět funkční změn. Závodní Recaro sedačky se šestibodovými pásy, sportovní hliníkové pedály, řadička a dekorace pak patří do kategorie běžného stylingu.

Každopádně je dobře, že Edo nežene všechny svá díla do extrému a nabízí i velmi decentní úpravy, které ve výsledku působí opravdu fantasticky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Edo Competition 997 Shark

bazar

Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků