Edo Competition 911 GT2 R: zběsilejší 996

Pokud si myslíte, že známý tuner sáhnul po nové GT2 pár dnů po jejím oficiálním uvedení, jste na omylu. Jde totiž o starší model 996. I navzdory tomu se nejedná o nic nezajímavého, právě naopak.

Edo Competition si vzal do parády sériový vůz a podrobil ho rozsáhlým úpravám. Posílena byla v prvním řadě brzdová soustava, úpravami přešel podvozek, který dostal nastavitelné tlumiče. Mnoho úpravců ovšem zapomíná na jednu důležitou věc – aerodynamiku. Edo Competition v tomto případě nezapomněl a nový bodykit testoval dokonce v aerodynamickém tunelu. Mnoho dílů je vyrobeno z uhlíkových vláken. Další prioritou bylo zabezpečit dobré chlazení jednotlivých komponent. GT2 R stojí na odlehčených 18-palcových kolech. A podstatný je pochopitelně i vzhlem - krom o poznání agresivnějšího vzezření vám asi neunikne, že vůz po úpravě pozná od novější 911 997 podle některých detailů jen pár zasvěcených.

Pokud se ptáte na výkon motoru, musíme vás zklamat. Na motor se v podstatě vůbec nesahalo, nový je pouze výfukový systém, takže ve výsledku se počítá s cca desíti koníky navíc. Jen po připomenutí, za zadní nápravou sídlí přeplňovaný 3,6-litrový šestiválec s výkonem 483 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Edo Competition 911 GT2 R

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků