Edo Competition 630 Scuderia: německý ďábel

Edo Competition si bez problému poradí i s modifikací Ferrari. Nyní dostal z modelu 599 Fiorano plných 750 koní.

Německý tuner Edo Competition je expertem na exotické vozy. Mezi ně patří i Ferrari 599 Fiorano, které je v současnosti nejrychlejším modelem stáje. Ladění takého vozu není lehké, šestilitrový dvanáctiválec točící 8000 ot./min. produkuje již v sérii plných 456 kW/630 koní výkonu.

Na řadu přišlo převrtání agregátu na 6,3 litru, nová řídící jednotka, výfukové potrubí a na zadní kola rázem putuje ohromných 560 kW/750 k výkonu a 720 Nm točivého momentu. Oficiální údaje prozatím nemáme, ale stovka je odhadována za cca 3,3 sekundy a vůz se bez větších problémů dokáže rozjet až na rychlost 350 km/h.

Další úpravy zahrnují nový přední nárazník a spoiler, přepracovaný zadní nárazník s otvory pro odvod horkého vzduchu od brzd a integrovaným difuzorem. Posílené Ferrari je obuto do 20“ pneumatik Dunlop Sport Maxx GT o šířce 355 mm. Edo Competition svěřil modifikace podvozku do rukou známé společnosti KW, která dodala jak nové pružiny, tak tlumiče. Celkově došlo k snížení vozu o celých 40 mm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Edo Competition Ferrari 630 Scuderia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků