Edo Competition si bez problému poradí i s modifikací Ferrari. Nyní dostal z modelu 599 Fiorano plných 750 koní.
Německý tuner Edo Competition je expertem na exotické vozy. Mezi ně patří i Ferrari 599 Fiorano, které je v současnosti nejrychlejším modelem stáje. Ladění takého vozu není lehké, šestilitrový dvanáctiválec točící 8000 ot./min. produkuje již v sérii plných 456 kW/630 koní výkonu.
Na řadu přišlo převrtání agregátu na 6,3 litru, nová řídící jednotka, výfukové potrubí a na zadní kola rázem putuje ohromných 560 kW/750 k výkonu a 720 Nm točivého momentu. Oficiální údaje prozatím nemáme, ale stovka je odhadována za cca 3,3 sekundy a vůz se bez větších problémů dokáže rozjet až na rychlost 350 km/h.
Další úpravy zahrnují nový přední nárazník a spoiler, přepracovaný zadní nárazník s otvory pro odvod horkého vzduchu od brzd a integrovaným difuzorem. Posílené Ferrari je obuto do 20“ pneumatik Dunlop Sport Maxx GT o šířce 355 mm. Edo Competition svěřil modifikace podvozku do rukou známé společnosti KW, která dodala jak nové pružiny, tak tlumiče. Celkově došlo k snížení vozu o celých 40 mm.
Edo Competition Ferrari 630 Scuderia