Economy Run 2003: živé zpravodajství ze soutěže o nejnižší spotřebu

Economy Run 2003: živé zpravodajství ze soutěže o nejnižší spotřebu

Kapitoly článku:


První etapa celkem tři sta kilometrové trati měřila 160 kilometrů a vedla z polského města Dzierzionow, které se nachází asi padesát kilometrů od hranic, do Špindlerova mlýna. Začátek byl velmi kopcovitý a romě toho jsme potkali traktor a za chvíli i kamion, který se nedal předjet - noční můra se vyplnila. Proto po prvních třiceti kilometrech činila spotřeba hrozivých 6,7 litru.

Po přejezdu hranic se příroda umoudřila a krajina se změnila ve zvlněnou rovinu, takže po příjezdu do Vrchlabí už byla naše spotřeba 4,5 litru. Poté trochu stoupla při výjezdu nahoru do Špindlerova mlýna na konečných 4,6 litru, což je vzhledem k charakteru trati docela dobrý výsledek. Zítra nás čeká etapa druhá, která bude zhruba stejně dlouhá a bude končit v Kosmonosech.

   
Vzhledem k tomu, že Škodovce nebylo na poslední chvíli povoleno použít mobilní stojany,
muselo se palivo dotankovat u běžné čerpací stanice. Do nádrže se vešlo 33 litrů paliva,
ačkoliv nebyla ani z půlky prázdná

   
Po registraci jsme dostali základní materiály a reklamní nálepky,
které jsme museli umístit na auto

  Následovala technická přejímka, kde auto zkontrolovali,
zda vyhovuje podmínkám soutěže

   
Poté jsme absolvovali finální dotankování z lahví až po okraj; spotřeba se pak bude měřit
podle toho, kolik se po dojezdu vejde do nádrže paliva

 
Následovalo nezbytné zvážení, protože finální FEI se počítá jako poměr spotřeby hmotnosti

   
Před startem ještě nezbytný brífink --- Startovací pole --- První automobil na startu,
posádky jezdí po dvou minutách

 
Není nic horšího, než když vás brzdí kamion a zablokuje celou silnici
--- Průjezd Krokonošemi byl velmi hezký

 
Po dojezdu nás z cíle odtlačili, abychom neplýtvali palivem
--- Finální spotřeba první etapy 4,6 litru

 
Se startovním číslem osm jsme dojeli mezi prvními
--- Pohled na celý areál z pátého patra hotelu

Doporučujeme

Články odjinud