Ecclestone si brousí zuby na Nürburgring, zaplatí 130 milionů eur?

Legendárnímu německému okruhu svitla naděje na přežití: do hry se možná vloží jedna z nejvlivnějších postav současného motoristického sportu…
Ecclestone si brousí zuby na Nürburgring, zaplatí 130 milionů eur?

Nürburgring a jeho Severní smyčka, to je modla nejen pro milovníky historie motorizmu z celého světa, ale také pro každého, kdo se chce za dostupný peníz svézt po skutečné závodní trati. V současnosti se ale tento okruh nachází v dosti svízelné finanční situaci, jež přesně před rokem vyústila ve vyhlášení bankrotu. Od nejhoršího v srpnu okruh Nürburgring zachránila subvence německé vlády, ta ale pro něj od té doby hledá nového majitele.

Nürburgring žije dál. Německá vláda poskytla 254 miliónů eur

Nürburgring žije dál. Německá vláda poskytla 254 miliónů eur

Podle rozhovoru pro magazín Die Welt by se jím mohl stát někdejší neomezený vládce Formule 1, samotný Bernie Ecclestone. Ten ve zmíněném rozhovoru o koupi okruhu Nürburgring údajně přemýšlí, ovšem rozhodne se až v průběhu následujících měsíců. Jen aby ale nebylo pozdě, původně se totiž měli zájemci hlásit do 12. června tohoto roku. A cena okruhu? Podle nedávných odhadů časopisu AutoWeek by to mělo být celkově něco přes 130 milionů eur.

Jaguar: ostré povození na Nürburgringu

Jaguar: ostré povození na Nürburgringu

Okruh Nürburgring byl založen v roce 1927 jako pokus o oživení dosti chudé části Německa a skládal se z legendární Severní smyčky (Nordschleife) a Jižní smyčky (Südschleife). Severní smyčka se 180 zatáčkami, přezdívaná pro svoji obtížnost Zelené peklo, měří zhruba 23 km a v prvních ročnících se jezdila ve spojení s Jižní smyčkou (7,7 km), od třicátých let se nejvyšší soutěže jezdily jen na Nordschleife. Nürburgring se stal svědky bitev největších velikánů seriálů Grand Prix (později Formule 1) často na život a na smrt.

Nürburgring v roce 2012: nejhezčí vrakoviště světa

Nürburgring v roce 2012: nejhezčí vrakoviště světa

Věřme, že Nürburgring najde co nejdříve nejen nového majitele, ale hlavně alespoň nějakou naději, že na něm vše poběží jako dosud. To by totiž byl ochoten oplakat asi málokdo…

 

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků