Ecclestone si brousí zuby na Nürburgring, zaplatí 130 milionů eur?

Legendárnímu německému okruhu svitla naděje na přežití: do hry se možná vloží jedna z nejvlivnějších postav současného motoristického sportu…
Ecclestone si brousí zuby na Nürburgring, zaplatí 130 milionů eur?

Nürburgring a jeho Severní smyčka, to je modla nejen pro milovníky historie motorizmu z celého světa, ale také pro každého, kdo se chce za dostupný peníz svézt po skutečné závodní trati. V současnosti se ale tento okruh nachází v dosti svízelné finanční situaci, jež přesně před rokem vyústila ve vyhlášení bankrotu. Od nejhoršího v srpnu okruh Nürburgring zachránila subvence německé vlády, ta ale pro něj od té doby hledá nového majitele.

Nürburgring žije dál. Německá vláda poskytla 254 miliónů eur

Nürburgring žije dál. Německá vláda poskytla 254 miliónů eur

Podle rozhovoru pro magazín Die Welt by se jím mohl stát někdejší neomezený vládce Formule 1, samotný Bernie Ecclestone. Ten ve zmíněném rozhovoru o koupi okruhu Nürburgring údajně přemýšlí, ovšem rozhodne se až v průběhu následujících měsíců. Jen aby ale nebylo pozdě, původně se totiž měli zájemci hlásit do 12. června tohoto roku. A cena okruhu? Podle nedávných odhadů časopisu AutoWeek by to mělo být celkově něco přes 130 milionů eur.

Jaguar: ostré povození na Nürburgringu

Jaguar: ostré povození na Nürburgringu

Okruh Nürburgring byl založen v roce 1927 jako pokus o oživení dosti chudé části Německa a skládal se z legendární Severní smyčky (Nordschleife) a Jižní smyčky (Südschleife). Severní smyčka se 180 zatáčkami, přezdívaná pro svoji obtížnost Zelené peklo, měří zhruba 23 km a v prvních ročnících se jezdila ve spojení s Jižní smyčkou (7,7 km), od třicátých let se nejvyšší soutěže jezdily jen na Nordschleife. Nürburgring se stal svědky bitev největších velikánů seriálů Grand Prix (později Formule 1) často na život a na smrt.

Nürburgring v roce 2012: nejhezčí vrakoviště světa

Nürburgring v roce 2012: nejhezčí vrakoviště světa

Věřme, že Nürburgring najde co nejdříve nejen nového majitele, ale hlavně alespoň nějakou naději, že na něm vše poběží jako dosud. To by totiž byl ochoten oplakat asi málokdo…

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků