Ecclestone si brousí zuby na Nürburgring, zaplatí 130 milionů eur?

Legendárnímu německému okruhu svitla naděje na přežití: do hry se možná vloží jedna z nejvlivnějších postav současného motoristického sportu…
Ecclestone si brousí zuby na Nürburgring, zaplatí 130 milionů eur?

Nürburgring a jeho Severní smyčka, to je modla nejen pro milovníky historie motorizmu z celého světa, ale také pro každého, kdo se chce za dostupný peníz svézt po skutečné závodní trati. V současnosti se ale tento okruh nachází v dosti svízelné finanční situaci, jež přesně před rokem vyústila ve vyhlášení bankrotu. Od nejhoršího v srpnu okruh Nürburgring zachránila subvence německé vlády, ta ale pro něj od té doby hledá nového majitele.

Nürburgring žije dál. Německá vláda poskytla 254 miliónů eur

Nürburgring žije dál. Německá vláda poskytla 254 miliónů eur

Podle rozhovoru pro magazín Die Welt by se jím mohl stát někdejší neomezený vládce Formule 1, samotný Bernie Ecclestone. Ten ve zmíněném rozhovoru o koupi okruhu Nürburgring údajně přemýšlí, ovšem rozhodne se až v průběhu následujících měsíců. Jen aby ale nebylo pozdě, původně se totiž měli zájemci hlásit do 12. června tohoto roku. A cena okruhu? Podle nedávných odhadů časopisu AutoWeek by to mělo být celkově něco přes 130 milionů eur.

Jaguar: ostré povození na Nürburgringu

Jaguar: ostré povození na Nürburgringu

Okruh Nürburgring byl založen v roce 1927 jako pokus o oživení dosti chudé části Německa a skládal se z legendární Severní smyčky (Nordschleife) a Jižní smyčky (Südschleife). Severní smyčka se 180 zatáčkami, přezdívaná pro svoji obtížnost Zelené peklo, měří zhruba 23 km a v prvních ročnících se jezdila ve spojení s Jižní smyčkou (7,7 km), od třicátých let se nejvyšší soutěže jezdily jen na Nordschleife. Nürburgring se stal svědky bitev největších velikánů seriálů Grand Prix (později Formule 1) často na život a na smrt.

Nürburgring v roce 2012: nejhezčí vrakoviště světa

Nürburgring v roce 2012: nejhezčí vrakoviště světa

Věřme, že Nürburgring najde co nejdříve nejen nového majitele, ale hlavně alespoň nějakou naději, že na něm vše poběží jako dosud. To by totiž byl ochoten oplakat asi málokdo…

 

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků