EarthRoamer Wrangler: off road jak má být

9 komentářů

RadekG
12. července • 20:26

Wrangler v uprave Rubicon je nejlepsi offroad auto ve volnem prodeji! Zadny defender s motorem, ktery sotva staci k pohybu auta mu nesaha ani po naraznik :-) H1 je nespolehliva krava, ktera by se mela porovnavat vice s nakladaky, protoze to co projede H1, zvladne i Jeep

Peter
12. července • 17:37

Je zaujimave, ze tuto specialnu verziu osadili benzinovym motorom ako zvladne brodenie riek a aky to bude mat dojazd. :)

zmizik
11. července • 10:36

Mat tie many uz viem ako chodim kempovat :-D

WOLF
11. července • 14:00

nemuzu si pomoct ale Jeep sice dobrej je ale posledni dobou mi to prijde jako pozerstvi... vzpomente na cherokee renegate. v takove uprave(mnohem levnejsi ale stejne dobre) bych radeji videl DEFENDERA...

WOLF
11. července • 14:00

nemuzu si pomoct ale Jeep sice dobrej je ale posledni dobou mi to prijde jako pozerstvi... vzpomente na cherokee renegate. v takove uprave(mnohem levnejsi ale stejne dobre) bych radeji videl DEFENDERA...

P4WLYK
11. července • 14:04

moje řeč... z novejch offroadu bych takhle rád viděl jenom DEFENDERA nebo H1... dnes to sou asi jediny pořádny offroady co se vyrábí a sou použitelny do těžkyho terénu... ostatni "offroady" nebo SUV se snaži mit akorát offroadovej look... jinak do terénu jsou nepoužitelny... k čemu budou v terénu obrovsky hlinikovy kola a nizkoprofilovy gumy, když tam spiš potřebuje maly kola a silny pláště? nebo všechen ten luxus jako se třeba montuje do Gčkovyho mercedesu... jo ještě použitelnej offroad je stará generace Gčkovyho meďoura... jinak nic

jzk
12. července • 10:02

no, ještě třeba Nisan Patrol.

P4WLYK
12. července • 10:18

záleži jakej model.... ale taky je to pěkněj off :)

Marek71
11. července • 15:27

Kde na tom Wranglerovi vidíš obrovské hliníkové kola a nízkoprofilové gumy ? Ja to tam nevidím, asi sa špatne pozerám...

Doporučujeme

Články odjinud