Eagle Spyder GT je další variace na téma E-Type za 24 milionů

Společnost Eagle sestaví pouze šest kusů modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vaší investice bude zaručena.

Malosériová britská automobilka Eagle vyrábí zakázkové repliky ikonických Jaguarů E-Type. Používá ale moderní materiály a dokonce má i vlastní pohonnou jednotku, konkrétně řadový šestiválec 4,7 l se vstřikováním. Nová je i pětistupňová převodovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základ auta vychází z plánů na původní Jaguar E-Type. Použitá technika je ale moderní, i motor je vlastní výroby. Montáž a výroba probíhá výhradně ručně, tomu odpovídá i cena

Po modelech Eagle E-Type, Speedster a Low Drag GT je tu nyní Eagle Spyder GT. Technika se příliš nemění, Spyder se liší jen v detailech. Jelikož je každé auto montováno výhradně ručně přesně podle specifického přání koncového zákazníka, je vlastně každý vyrobený Eagle unikát.

Video: Jaguar E-Type bojuje s vozy AC Cobra v Goodwoodu

Video: Jaguar E-Type bojuje s vozy AC Cobra v Goodwoodu

Tomu odpovídá i cena. Do každého auta vloží společnost zhruba 6000 hodin lidské práce a výsledný produkt stojí okolo jednoho milionu dolarů, tedy asi 24 milionů korun. Společnost Eagle sestaví pouze šest kusů modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vaší investice bude zaručena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pozornost k detailům je naprosto fascinující. Jen samotný motor o objemu 4,7 l je mistrovské dílo. Každé auto vzniká podle individuálního přání koncového zákazníka

Řadový šestiválec 4,7 l vlastní výroby nabízí výkon 257 kW (350 koní) a točivý moment 488 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne Eagle E-Type za méně než pět sekund a rozjede se na 270 km/h. Zákazník si ale může vybrat i vlastní zpřevodování, takže se parametry zrychlení a maximální rychlosti mohou měnit.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků