Eagle Spyder GT je další variace na téma E-Type za 24 milionů

Společnost Eagle sestaví pouze šest kusů modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vaší investice bude zaručena.

Malosériová britská automobilka Eagle vyrábí zakázkové repliky ikonických Jaguarů E-Type. Používá ale moderní materiály a dokonce má i vlastní pohonnou jednotku, konkrétně řadový šestiválec 4,7 l se vstřikováním. Nová je i pětistupňová převodovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základ auta vychází z plánů na původní Jaguar E-Type. Použitá technika je ale moderní, i motor je vlastní výroby. Montáž a výroba probíhá výhradně ručně, tomu odpovídá i cena

Po modelech Eagle E-Type, Speedster a Low Drag GT je tu nyní Eagle Spyder GT. Technika se příliš nemění, Spyder se liší jen v detailech. Jelikož je každé auto montováno výhradně ručně přesně podle specifického přání koncového zákazníka, je vlastně každý vyrobený Eagle unikát.

Video: Jaguar E-Type bojuje s vozy AC Cobra v Goodwoodu

Video: Jaguar E-Type bojuje s vozy AC Cobra v Goodwoodu

Tomu odpovídá i cena. Do každého auta vloží společnost zhruba 6000 hodin lidské práce a výsledný produkt stojí okolo jednoho milionu dolarů, tedy asi 24 milionů korun. Společnost Eagle sestaví pouze šest kusů modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vaší investice bude zaručena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pozornost k detailům je naprosto fascinující. Jen samotný motor o objemu 4,7 l je mistrovské dílo. Každé auto vzniká podle individuálního přání koncového zákazníka

Řadový šestiválec 4,7 l vlastní výroby nabízí výkon 257 kW (350 koní) a točivý moment 488 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne Eagle E-Type za méně než pět sekund a rozjede se na 270 km/h. Zákazník si ale může vybrat i vlastní zpřevodování, takže se parametry zrychlení a maximální rychlosti mohou měnit.

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků