Eagle Spyder GT je další variace na téma E-Type za 24 milionů

Společnost Eagle sestaví pouze šest kusů modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vaší investice bude zaručena.

Malosériová britská automobilka Eagle vyrábí zakázkové repliky ikonických Jaguarů E-Type. Používá ale moderní materiály a dokonce má i vlastní pohonnou jednotku, konkrétně řadový šestiválec 4,7 l se vstřikováním. Nová je i pětistupňová převodovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základ auta vychází z plánů na původní Jaguar E-Type. Použitá technika je ale moderní, i motor je vlastní výroby. Montáž a výroba probíhá výhradně ručně, tomu odpovídá i cena

Po modelech Eagle E-Type, Speedster a Low Drag GT je tu nyní Eagle Spyder GT. Technika se příliš nemění, Spyder se liší jen v detailech. Jelikož je každé auto montováno výhradně ručně přesně podle specifického přání koncového zákazníka, je vlastně každý vyrobený Eagle unikát.

Video: Jaguar E-Type bojuje s vozy AC Cobra v Goodwoodu

Video: Jaguar E-Type bojuje s vozy AC Cobra v Goodwoodu

Tomu odpovídá i cena. Do každého auta vloží společnost zhruba 6000 hodin lidské práce a výsledný produkt stojí okolo jednoho milionu dolarů, tedy asi 24 milionů korun. Společnost Eagle sestaví pouze šest kusů modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vaší investice bude zaručena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pozornost k detailům je naprosto fascinující. Jen samotný motor o objemu 4,7 l je mistrovské dílo. Každé auto vzniká podle individuálního přání koncového zákazníka

Řadový šestiválec 4,7 l vlastní výroby nabízí výkon 257 kW (350 koní) a točivý moment 488 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne Eagle E-Type za méně než pět sekund a rozjede se na 270 km/h. Zákazník si ale může vybrat i vlastní zpřevodování, takže se parametry zrychlení a maximální rychlosti mohou měnit.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky