e-Wolf e2: superelektromobil?

U e-Wolfu připravují svůj další supervůz. A bude pochopitelně opět na elektřinu, tentokrát však s výkonem doslova na rozdávání.

Elektomobily se na nás řítí ze všech stran, ale jsme na ně zvyklí hlavně od velkosériových producentů. Ani malosérioví specialisté si však nemohou dovolit nešlapat elektrickou brázdu a průběžně představují superelektromobily budoucnosti.

Do této společnosti se opět hlásí německý ladič e-Wolf, jenž právě prezentuje svůj nový model s prostým označením e2. Navazuje jím na svůj stávající typ e1, jedná se o lehký jednomístný sportovní vozík připomínající Lotus Seven, ovšem poháněný elektromotorem s výkonem 147 koní (110 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

E-Wolf nyní přichází s prvními renderovanými snímky a stručnými informacemi k modelu e2, jenž by se na světových trzích měl objevit během roku 2011. Na první pohled typ e2 připomíná konglomerát různých stylistických témat, jež v současnosti používají přední producenti supersportovních automobilů. V někom tak e2 vzbudí podobnost s Ferrari Enzo (zejména při pohledu na příď vozu), jiný si vzpomene na vozy Lamborghini nebo studii Spada Conatronca.

E-Wolf tvrdí, že jeho novinka určená pro dva cestující bude osazena čtveřicí elektromotorů o celkovém výkonu takřka 540 koní (zhruba 400 kW) a točivém momentu až 1 000 Nm. Pohotovostní hmotnost se jim má podařit omezit na znamenitých 900 kg (uvidíme, s jakými akumulátory se počítá, ale vozu mají udělit dojezd až 300 km a k plnému dobití jim postačí jen půl hodiny).

Vnější rozměry sériového e-Wolfu e2 mají činit přibližně 5 000/1900/1200 mm (délka/šířka/výška). Struktura velmi lehké karosérie má vycházet z technologií používaných ve Formuli 1, na střeše se budou nacházet solární panely k pohonu vybraného příslušenství.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
e-Wolf e2
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků