e-Wolf Alpha-2: první technické parametry k superelektromobilu

e-Wolf Alpha-2: první technické parametry k superelektromobilu

Někteří z vás si možná vzpomenou na to, když jsme v půli roku 2009 psali o vznikajícím projektu e-Wolf e2. Ruku na srdce, podobných staveb létá éterem celá řada (a většina z nich záhy končí v propadlišti dějin), ale v tomto případě se zdá, že to s ní myslí její tvůrci opravdu vážně. V první řadě stroj přejmenovali z „e2“ na „Alpha-2“ a zároveň uvedli další podrobnosti. Tento stroj se má začít prodávat během příštího roku a o jeho pohon se postarají dva elektromotory s celkovým výkonem 381 koní (280 kW) a točivým momentem 800 Nm. Díky tomu údajně stroj Alpha-2 zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne rychlosti 230 km/h a na jedno nabití akumulátorů ujede až 300 km. Předběžné objednávky na tento futuristický stroj mají být přijímány již za několik týdnů a cena se odhaduje v přepočtu na necelých 6 mil. Kč. Další informace k tomuto vozu najdete ve výše odkazovaném článku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Připravovaný superelektromobil e-Wolf změnil svoje jméno z e2 na Alpha-2
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků