e-Wolf Alpha-2: první technické parametry k superelektromobilu

Někteří z vás si možná vzpomenou na to, když jsme v půli roku 2009 psali o vznikajícím projektu e-Wolf e2. Ruku na srdce, podobných staveb létá éterem celá řada (a většina z nich záhy končí v propadlišti dějin), ale v tomto případě se zdá, že to s ní myslí její tvůrci opravdu vážně. V první řadě stroj přejmenovali z „e2“ na „Alpha-2“ a zároveň uvedli další podrobnosti. Tento stroj se má začít prodávat během příštího roku a o jeho pohon se postarají dva elektromotory s celkovým výkonem 381 koní (280 kW) a točivým momentem 800 Nm. Díky tomu údajně stroj Alpha-2 zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne rychlosti 230 km/h a na jedno nabití akumulátorů ujede až 300 km. Předběžné objednávky na tento futuristický stroj mají být přijímány již za několik týdnů a cena se odhaduje v přepočtu na necelých 6 mil. Kč. Další informace k tomuto vozu najdete ve výše odkazovaném článku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Připravovaný superelektromobil e-Wolf změnil svoje jméno z e2 na Alpha-2
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků