e-Wolf Alpha-2: první technické parametry k superelektromobilu

Někteří z vás si možná vzpomenou na to, když jsme v půli roku 2009 psali o vznikajícím projektu e-Wolf e2. Ruku na srdce, podobných staveb létá éterem celá řada (a většina z nich záhy končí v propadlišti dějin), ale v tomto případě se zdá, že to s ní myslí její tvůrci opravdu vážně. V první řadě stroj přejmenovali z „e2“ na „Alpha-2“ a zároveň uvedli další podrobnosti. Tento stroj se má začít prodávat během příštího roku a o jeho pohon se postarají dva elektromotory s celkovým výkonem 381 koní (280 kW) a točivým momentem 800 Nm. Díky tomu údajně stroj Alpha-2 zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne rychlosti 230 km/h a na jedno nabití akumulátorů ujede až 300 km. Předběžné objednávky na tento futuristický stroj mají být přijímány již za několik týdnů a cena se odhaduje v přepočtu na necelých 6 mil. Kč. Další informace k tomuto vozu najdete ve výše odkazovaném článku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Připravovaný superelektromobil e-Wolf změnil svoje jméno z e2 na Alpha-2
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků