Dynamika: VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

31 komentářů

Michal
23. června • 11:08

Já z těch grafů vidím, že 308 je opravdu dost dobré auto.

sokar
23. června • 11:34

Boze ty jsi kkt! 3-[

S
23. června • 0:27

Skoda,ze ste na test neziskali Clubsport S,ktory je pravy super pre Trophy R.
Som rad,ze existuje aj tato kategoria HHH pre ludi ,ktory maju radi hardcore.
Kazdej automobilke ,ktora postavi take auto palec hore...

Tom
22. června • 20:48

sportovní auto Golf GTI bez ruční brzdy??
To opravdu NE !!:-/ :-(

Vana666
22. června • 18:19

Mě tedy konkrétně zajímá informace že brzdy Golfa na posledních metrech nepatrně povolí. Z grafů zpomalení totiž žádné nepatrné povolení nevyplývá, naopak to vypadá jako by auto povolilo brzdy zcela a chvíli dokonce zrychlovalo. Protože je to zřejmý nesmysl, viděl bych to na hrubou chybu akcelerometru což ale zpochybní i všechna další měření.Zajímalo by mě tedy co na to redakce, i když po zkušenostech z minula vlastně ani žádnou seriózní odpověď nečekám

mpolan
22. června • 21:04

Tohle ale dělají všechny VW i příbuzné značky. Jako kdyby ABS mělo v závěrečných desetinkách volnější krok.

Vana666
23. června • 0:52

Tohle ale nerozporuju. Mi nepasuje průběh v grafu, takže mám pochyby o správné funkci akcelerometru.

mpolan
22. června • 14:39

Stejně je to sranda, jak auto postavené na osm let starém základu dokáže bez problémů pobouchat současnou novinku ze stáje VW...

Pavel
22. června • 15:19

Tak golf už novinka moc není...

mpolan
22. června • 21:03

Pořád je o čtyři roky mladší, než Mégane. Nehledě na to, že Clubsport je ještě mladší...

Tom
22. června • 22:43

A v cem je problem? Oba je poboucha treba 911 RS3. Jde o to, co kdo od auta ocekava a proto si kazdy vybere neco jineho. S ohledem na legislativu ahomologacni predpisy je spise zazrak, ze denska chce nekdo uvadet takova uta na trh a kazit si tak vypocet flotiloveho CO2.

Adamikos
23. června • 13:20

Tak v případě Renaultu jde o emise až v poslední řadě, ten si naturbovaný R4 2,0 rozhodně emisně může dovolit, pže mu to bohatě kompenzují jeho ZE auta (elektromobily).

D2
22. června • 11:47

myslim ze by bolo dobre prekontrolovat tie grafy zrychlenia...
ak je v tabulke pri Golfe 0-150km/h cas 12.66s asi tak tomu v grafe tmavo modra krivka neodpoveda (optimisticky ubera 1s)

maro
22. června • 11:18

Za cenu Clubsportu sa da aj Focus RS co je tiez hothatch ale ina kategoria. Prip. nieco v podobnej kategorii je aj MINI JCW ale to by autorevue nemohli stale tlacit len VW, Skoda a Seat

enthusiastic.driver
23. června • 8:53

Srovnávací testy jsou na poměry ČR pořád docela výjimečné. A když někdo udělá srovnávák zajímavých hot hatchů i s měřením, tak se pořád bude kafrat nad koncernem, že?

Tom
22. června • 22:44

A v cem je focus RS tak vyjimecny? V tom supr reseni pohonu bez diferaku?

goes
22. června • 8:14

Dotaz na redakci - jak moc jste si jisti temi brzdnymi drahami. V podstate bezne auta u vas dosahuji brzdne drahy okolo 31-33 metru. Jako nic proti, ale jen pro predstavu takove Ferrari 458 s keramickymi brzdami ma brzdnou drahu 96-0 za 32 metru. Stejne tak dalsi supersporty se pohybuji okolo 31-33 metru a u vas pomalu bezne Mondeo to da na 34 metrech. Proste v tom brzdeni mi to tezce nesedi.No ale reakci stejne necekam.

Tom
22. června • 22:40

A neni problem spise v opakovane zatezi, kdy keramika vydrzi podstatne vice nez ve zkraceni brzdne drahy? respektive to bude mit vliv na prodlouzeni brzdne drahy opakovanym brzdeni, kdy normalni brzdy budou vadnout a keramika bude brzdit stale obstojne.
Mozna se pletu, ale brzdna draha je dana zpomalenim. Pokud dnesni auta dokazi i se standardnimi brzami dosahnout hranice smyku kol, maji tedy i stejne zpomaleni a zastavi na relativne stejne (podobne) draze. Satndardni brzdy ale jiz nebudou schopny dosahnout smyku kol napr po peti rychle nasledujicich brzdenich a auto pak zastavi treba az po 50 metrech, kdy ta keramika opet zastavi po 31 metru.

...
23. června • 12:02

Jasne, ale on ma asi na mysli, ze Ferrari aj tak spomali zo 100-0 rychlejsie, kedze ma ovela sirsie pneumatiky a tym padom ovela vacsiu stycnu plochu. Tym padom by mal zabrzdit rychlejsie.

tom
23. června • 16:32

No jo, ale zase ma mensi merne zatizeni na plochu te pneumatiky, takze zacne klouzat drive. Jiste, vstupuje do hry spousta faktoru vcetne kvality pruzeni a tlumeni, takze treba na spatnem povrchu zastavi tvrde auto ladene na sportovno s hodne delsk drahou.
Na toto tema jsme delali asi pred 4 lety pokusy. Samozrejme jsme nemeli k dispozici zadne spickove supersporty a dalsi velmi vlivny faktor byl, ze jsme nedokazali zajistit stejny typ obutí na vsech vozech. Nejlepsk vozy v testu byly boxter a A6. A tyto vozy mely jen o max 2 m delsk brzdnou drahu nez treba fabia nebo fiesta. Dnesni vozy maji brzdy tak dimenzovane, ze pro vetsi rozdil by to musel byt pomer rozmeru pneumatiky F1 a fabie junior. Na druhou stranu, rozdil v delce brzdne drahy ca 2 m na 31 m je neco kolem 8 procent a v realu je to neskutecne velka vzdalenost

tomas
22. června • 9:06

mě by zase zajímaly ty nic moc časy 0-100, hlavně u toho golfa....to bylo mokro nebo co

František
22. června • 7:23

Mám dlouhodobě na tomto webu ten samý problém. Vyskočí na mě fotogalerie, ať dělám, co dělám. Občas jsou moje snahy dostat se na článek dokonce naprosto bez výsledku, ten jakoby neexistoval. Udělejte s tím něco, na tohle nervy nemám.

goes
22. června • 8:11

to je umyslne. Inzerce se prodava na imprese, tedy zobrazeni, takze kazde zobrazni stranky znamena dalsi prijem. Takze kdyz ti hodi nejdrive galerii a az pak zavrenim se dostanes na clanek, dostanou od inzerenta 2x zaplaceno. Jednoduche a funkcni. Navic u galerie je sance, ze prokliknes vice fotek a co reaload to imprese a to halire. Navic rozsekaji clanky na co nejmensi odstavce a dalsi a dalsi.
Nic jineho v tom nehledej.

Tom
21. června • 21:53

Vazena redakce, dokazete napsat clanek kde nebude v hlavni roli nemecky strep?

Tom
22. června • 22:41

A nekdo te nuti ty clanky cist? S pistoli u hlavy?:-D

Honziss
21. června • 21:43

Porad si kladu otazku k cemu je vykuchanej hothatch, bez zadnich sedacek na prkenym podvozku dobrej? Vzdycky jsem mel za to, ze tohle je kategorie auta na denni jezdeni, s dostatecnou prakticnosti a schopnym pohonem..

Tom Cruise
21. června • 18:55

OT: co bych mohl mít špatně nastavené, když při každém kliknutí na článek se mi napřed otevře nějaká posraná galerie? Děkuji

mpolan
21. června • 22:06

Ty nic... takhle tupě to má nastavené redakce, taky bych za to vraždil.

Karel.
21. června • 19:03

Nejspíše používáš Adblock a redakce tě takto "trestá".

jouda
21. června • 21:51

Opravdu? B-]

nonbrake
23. června • 11:54

Nepoužívám adblock a pořád se to otevírá, už jsem jim to psal několikrát, bez jakékoliv reakce.. pro to sem už ani nechodím, jsou to ignoranti.

Doporučujeme

Články odjinud