Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

assfg  |  18. 07. 2016 10:29

Žádná diskuze? Btw rencek dost krutě vede..

Odpovědět  |   | 
tomas  |  18. 07. 2016 10:46

poslední dobou jsou tu diskuze u nezajímavých aut a jak je tu něco o autech (ať test, článek, nebo daný odkaz z jiného webu), co trochu jedou, tak mrtvo...taky nechápu

Odpovědět  |   | 
sokar  |  18. 07. 2016 11:19

a právě ten odkaz z auto.cz mě prostě sere a nedá se tam diskutovat bez přihlášení.

Odpovědět  |   | 
hehe  |  18. 07. 2016 11:31

Mrtvo v diskuzi nemá nic společného ani s renckem, ani s koncernem. Tahle auta jsou okrajová záležitost pro pár opožděných puberťáků.

Odpovědět  |   | 
NoName  |  18. 07. 2016 12:00

Co chceš napsat k přemotorované předokolce co má vpodstatě civilní podvozek? Že má fun faktor?

Odpovědět  |   | 
sebinko  |  18. 07. 2016 13:46

no daj na com ty chodis jazdit na okruh. ja som mal 3 roky MRS 265 CUP a nemozem sa vynachvalit.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  18. 07. 2016 14:30

sebinko: Jde o to, že chlapi to na začátku podali tak, jakoby šlo o auta z jiné planety o kterých bychom zde měli debatovat 14 dnů v kuse. Prostě přemotorovaný Golf a Mégane, nic víc. O čem chcete debatovat?

Odpovědět  |   | 
tomas  |  18. 07. 2016 14:38

to možná podali, nicméně to nemění nic na tom, že tyhle auta aspoň jedou a přitom jsou použitelný i jako daily car (golf určitě). Nikdo nikoho nenutí o nich debatovat, ale nechápu, že se tu debatuje o absolutně obyčejných autech a takovýhle článek tu v podstatě zapadne

Odpovědět  |   | 
sebinko  |  18. 07. 2016 14:54

tak evidentne vacsina ludi co tu diskutuje si nemozem dovolit hot-hatch za mega (ci uz ako jedine alebo ako druhe/tretie auto). preto by ma zaujimala aj citanost clanku.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  18. 07. 2016 14:59

tomas: Debatuje se o autech, jestli obyčejných či neobyčejných je jedno. Zřejmě je to pro většinu už 100x ohraná písnička, proto se nikdo do diskuze nehrne. O přemotorovaných HH už toho bylo napsáno tolik, že se tomu ani nedivím. Před 15 lety jsem taky jak zběsilý diskutoval pod každým článkem, dneska už na to prdím, prostě už nemám tu potřebu.

Odpovědět  |   | 
...  |  18. 07. 2016 16:10

To uz sme tak daleko, ze tieto z istého pohladu vysperkovane auta budeme volat premotorovane a akoze uplne obycajne?

Nechcem vytvarat flame, len sa mi zda, ze schopnosti týchto aut boli este pred povedzme 5-7 rokmi brane za vysostne pravo skoro supersportov. Uz len ked si porovnate casy, ktore dosahuju.

A zrazu ich povazujeme za vlastne "uplne obycajne a premotorovane"?. Trosku afekt, nie? Dokazat napríklad tolko protichodnych poziadaviek vtesnat do auta ako je GTI a pritom mat stale nadstandardne jazdne vlastnosti asi nie je uplne lahke, ci?

Ale badam to aj tu v SR, ze sa uz kazdy vyjadruje tak, akoby ho uz nemohlo nic prekvapit a pre vsetkych su vlastne topky v segmente "ocakavanym standardom". Tak to klobuk dole.

Verim, ze aj vo vasej vlastnej praci mate taketo ocakavania sam na seba. Lebo nie je nic lepsie ako svoj pocit sebahodnoty zvysovat tym ake vysoke ocakavania mate na druhych. A nie na seba :). Peace...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 07. 2016 07:35

Víš co, tohle je problém celé současnosti. Dříve, kdy ještě lidé žili více v realitě, tohle skutečně bývala "auta snů", jenže dnes už si lidé neumí realitu užívat. Takže se přesunuli do virtuálu a tam má každý minimálně Ferrari... Vcelku je to i určitá devalvace hodnot jako takových. Koupit ojetou nabušenou předokolku dnes není záležitost desetiletého odříkání, ale pár desítek tisíc a každý si rázem připadá jak závodník (byť na to prokazatelně nemá). A pak... dnes je největší modlou 4x4 a jeho údajná a přechválená schopnost jet jako v kolejích (a že to tak není, o tom už bylo psáno hodně). Pak ti z toho vylezou podobné příspěvky, jako v téhle diskusi.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  18. 07. 2016 16:18

Zajímavé hodnocení dvou hot-hatch auťáků.
MRS-R už vypadá uvnitř postaře, ale co to umí dát za oplátku řidičovi v zatáčkách a při řízení tak to klobouk dolů! Ten zážitek bych chtěl
A psát tady, že není o čem diskutovat, protože si to stejně koupí málo lidí je trochu mimo.
Je tady testováno kotel aut, která stojí několik mega a na to si šáhne ještě míň lidí.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2016 08:23

Ja jsem treba diskutovat chtel, ale ten clanek to vystihuje celkem presne, ze jsem ani nevedel, co napsat
Ale muzeme si treba zanadavat na nepouzitelnost Renaultu v beznem zivote nebo na +300 tisic v Golfu za chiptuning GTIcka ... nebo co ma vlastne tenhle Clubsport oproti klasickymu GTI Performance navic krome jinyho nachipovani a jinyho kousku predniho narazniku?
Nemluve o tom, ze ta verze Golfa z Numburgringu nema zadni sedadla, takze neni clubsport jako clubsport...

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  20. 07. 2016 15:13

Zcela s Vámi souhlasím, ten Rencek má aspoň duši a ví proč byl vyroben.
Golfík byl vyroben jenom z toho důvodu, aby byl prodán (a to za pořádný kotel!!) NIC víc....bohužel tak to je.
Jinak ano jsou to auta, která si koupí (u Renaultu již ne limit edice :D ) pouze určité procento lidí.

Odpovědět  |   | 
liborrok  |  01. 10. 2017 11:28

Musel by sis to vyzkoušet, sednout do GTI Performance a pak do Clubsportu.. Úplně jiné auto, ne jen "načipované GTI" Nedá se to popsat několika větami.. Jde vidět, že většina lidí ani neseděla v Clubspotu, natož ho řídila, jinak by tu nemohli napsat takové nesmysly..

Odpovědět  |   | 
Karelse  |  13. 10. 2016 13:46

Kde bere Renault 0,5 s na akceleraci i při zanedbatelně nižším výkonu? Vím, že koncernová auta nejsou přeborníci ve sprintu, ale jestli je to jen v převodech, tak už si toho mohli všimnout, namísto těch chytrostí při přetahování na smyčce.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro