Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

17 komentářů

Karelse
13. října • 13:46

Kde bere Renault 0,5 s na akceleraci i při zanedbatelně nižším výkonu? Vím, že koncernová auta nejsou přeborníci ve sprintu, ale jestli je to jen v převodech, tak už si toho mohli všimnout, namísto těch chytrostí při přetahování na smyčce.

JosVerstapen
18. července • 16:18

Zajímavé hodnocení dvou hot-hatch auťáků.
MRS-R už vypadá uvnitř postaře, ale co to umí dát za oplátku řidičovi v zatáčkách a při řízení tak to klobouk dolů! Ten zážitek bych chtěl :-)
A psát tady, že není o čem diskutovat, protože si to stejně koupí málo lidí je trochu mimo.
Je tady testováno kotel aut, která stojí několik mega a na to si šáhne ještě míň lidí.

Freddka
19. července • 8:23

Ja jsem treba diskutovat chtel, ale ten clanek to vystihuje celkem presne, ze jsem ani nevedel, co napsat :-)
Ale muzeme si treba zanadavat na nepouzitelnost Renaultu v beznem zivote nebo na +300 tisic v Golfu za chiptuning GTIcka ... nebo co ma vlastne tenhle Clubsport oproti klasickymu GTI Performance navic krome jinyho nachipovani a jinyho kousku predniho narazniku?
Nemluve o tom, ze ta verze Golfa z Numburgringu nema zadni sedadla, takze neni clubsport jako clubsport... :-)

liborrok
1. října • 11:28

Musel by sis to vyzkoušet, sednout do GTI Performance a pak do Clubsportu.. Úplně jiné auto, ne jen "načipované GTI" Nedá se to popsat několika větami.. Jde vidět, že většina lidí ani neseděla v Clubspotu, natož ho řídila, jinak by tu nemohli napsat takové nesmysly..

JosVerstapen
20. července • 15:13

Zcela s Vámi souhlasím, ten Rencek má aspoň duši a ví proč byl vyroben.
Golfík byl vyroben jenom z toho důvodu, aby byl prodán (a to za pořádný kotel!!) NIC víc....bohužel tak to je.
Jinak ano jsou to auta, která si koupí (u Renaultu již ne limit edice :D ) pouze určité procento lidí.

assfg
18. července • 10:29

Žádná diskuze? Btw rencek dost krutě vede..

NoName
18. července • 12:00

Co chceš napsat k přemotorované předokolce co má vpodstatě civilní podvozek? Že má fun faktor?:-D

sebinko
18. července • 13:46

no daj na com ty chodis jazdit na okruh. ja som mal 3 roky MRS 265 CUP a nemozem sa vynachvalit.

Shimi
18. července • 14:30

sebinko: Jde o to, že chlapi to na začátku podali tak, jakoby šlo o auta z jiné planety o kterých bychom zde měli debatovat 14 dnů v kuse. Prostě přemotorovaný Golf a Mégane, nic víc. O čem chcete debatovat?

...
18. července • 16:10

To uz sme tak daleko, ze tieto z istého pohladu vysperkovane auta budeme volat premotorovane a akoze uplne obycajne? Nechcem vytvarat flame, len sa mi zda, ze schopnosti týchto aut boli este pred povedzme 5-7 rokmi brane za vysostne pravo skoro supersportov. Uz len ked si porovnate casy, ktore dosahuju. A zrazu ich povazujeme za vlastne "uplne obycajne a premotorovane"?. Trosku afekt, nie? Dokazat napríklad tolko protichodnych poziadaviek vtesnat do auta ako je GTI a pritom mat stale nadstandardne jazdne vlastnosti asi nie je uplne lahke, ci? Ale badam to aj tu v SR, ze sa uz kazdy vyjadruje tak, akoby ho uz nemohlo nic prekvapit a pre vsetkych su vlastne topky v segmente "ocakavanym standardom". Tak to klobuk dole. Verim, ze aj vo vasej vlastnej praci mate taketo ocakavania sam na seba. Lebo nie je nic lepsie ako svoj pocit sebahodnoty zvysovat tym ake vysoke ocakavania mate na druhych. A nie na seba :). Peace...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
19. července • 7:35

Víš co, tohle je problém celé současnosti. Dříve, kdy ještě lidé žili více v realitě, tohle skutečně bývala "auta snů", jenže dnes už si lidé neumí realitu užívat. Takže se přesunuli do virtuálu a tam má každý minimálně Ferrari... Vcelku je to i určitá devalvace hodnot jako takových. Koupit ojetou nabušenou předokolku dnes není záležitost desetiletého odříkání, ale pár desítek tisíc a každý si rázem připadá jak závodník (byť na to prokazatelně nemá). A pak... dnes je největší modlou 4x4 a jeho údajná a přechválená schopnost jet jako v kolejích (a že to tak není, o tom už bylo psáno hodně). Pak ti z toho vylezou podobné příspěvky, jako v téhle diskusi.

tomas
18. července • 14:38

to možná podali, nicméně to nemění nic na tom, že tyhle auta aspoň jedou a přitom jsou použitelný i jako daily car (golf určitě). Nikdo nikoho nenutí o nich debatovat, ale nechápu, že se tu debatuje o absolutně obyčejných autech a takovýhle článek tu v podstatě zapadne

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
18. července • 14:59

tomas: Debatuje se o autech, jestli obyčejných či neobyčejných je jedno. Zřejmě je to pro většinu už 100x ohraná písnička, proto se nikdo do diskuze nehrne. O přemotorovaných HH už toho bylo napsáno tolik, že se tomu ani nedivím. Před 15 lety jsem taky jak zběsilý diskutoval pod každým článkem, dneska už na to prdím, prostě už nemám tu potřebu.

sebinko
18. července • 14:54

tak evidentne vacsina ludi co tu diskutuje si nemozem dovolit hot-hatch za mega (ci uz ako jedine alebo ako druhe/tretie auto). preto by ma zaujimala aj citanost clanku.

hehe
18. července • 11:31

Mrtvo v diskuzi nemá nic společného ani s renckem, ani s koncernem. Tahle auta jsou okrajová záležitost pro pár opožděných puberťáků.

tomas
18. července • 10:46

poslední dobou jsou tu diskuze u nezajímavých aut a jak je tu něco o autech (ať test, článek, nebo daný odkaz z jiného webu), co trochu jedou, tak mrtvo...taky nechápu

sokar
18. července • 11:19

a právě ten odkaz z auto.cz mě prostě sere a nedá se tam diskutovat bez přihlášení.

Doporučujeme

Články odjinud