Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupce zvýšeného Golfu Plus jsme podrobili redakčnímu testu rovnou ve dvou variantách: cenově dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálním řazením a rozmařilé 1.4 TSI Highline s automatem DSG.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Golf Sportsvan v kostce
  2. Místo v klanu Golfů; Dva z jednoho těsta
  3. Prostornější než konkurence; Interiér podle rozpočtu
  4. Podobnost pouze zdánlivá; překvapivá spotřeba; multilink vs. zkrutná příčka
  5. Ceny a výbava; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie

Nový Volkswagen Golf Sportsvan se obrací na úzce vymezenou cílovou skupinu. V hledáčku má lidi, jimž je sebeprostornější hatchback nižší střední třídy těsný, ale nechtějí dlouhé kombi ani nafouknuté kompaktní MPV běžných proporcí. Sportsvan má jednu obrovskou slabinu – přihloupé jméno. Není ani sportovní, ani van. To je ovšem tak to jediné, co mu lze doopravdy vyčítat.

Megatest 11 kombi nižší střední třídy: Nejlepší je Octavia

Megatest 11 kombi nižší střední třídy: Nejlepší je Octavia

Nechtěli bychom být v kůži nikoho, kdo prodává přímo konkurenční model nebo se ho chystá v nejbližší době uvést na trh. Volkswagen Golf Sportsvan je totiž prostorný, dostatečně variabilní, komfortní, kultivovaný, snadno se řídí a k tomu všemu nabízí nadšenému řidiči překvapivou kombinaci objektivních schopností i subjektivní zábavy na klikaté silnici. Konkurence z něj musí mít těžké spaní. 

Radosti
Vynikající prostornost
Výhled (pro všechny cestující)
Variabilita zavazadelníku
Povedené motory, široká dostupnost DSG
Znamenité jízdní vlastnosti
Slušná sériová výbava
Starosti
Schod po sklopení sedadel
Multilink jen u dražších motorizací
Příplatky dokážou vyhnat cenu velmi vysoko
Levnější provedení interiéru v nižších stupních výbavy
Podivné jméno
9  /10
Pokračování testu
Fotogalerie117 fotografií
Volkswagen Golf Sportsvan TSI 35.jpg Volkswagen Golf Sportsvan TSI 12.jpg Volkswagen Golf Sportsvan TSI 2.jpg
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Golf Sportsvan v kostce
  2. Místo v klanu Golfů; Dva z jednoho těsta
  3. Prostornější než konkurence; Interiér podle rozpočtu
  4. Podobnost pouze zdánlivá; překvapivá spotřeba; multilink vs. zkrutná příčka
  5. Ceny a výbava; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2007
Stav: 155 629 km
Cena: 170 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 187 154 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2010
Stav: 151 721 km
Cena: 220 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2011
Stav: 151 214 km
Cena: 300 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2007
Stav: 146 564 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků