Dvojtest ojetin: Opel Vectra vs. Mazda 626

martin  |  05. 11. 2008 08:39

Nikde v článku není posána koroze, přitom z vlastní zkušenosti vím, že u mazdy je to problém č.1. Už po 6 letech se na prazích a zadních podbězích začali objevovat puchýřky a když se podívám na tyhle dva obrázky, tak je rozdíl mezi asijskými a německými plechy taky jasně vidět:

http://www.autorevue.cz/GetThumbNail.aspx?id_file=974071113&width=5000&height=90&q=100


http://www.autorevue.cz/GetThumbNail.aspx?id_file=745519416&width=5000&height=90&q=100

Odpovědět  |   | 
martin  |  05. 11. 2008 08:41

Pardon
opel:
http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=974071113&width=750&height=500&title=P9290054.jpg
mazda
http://www.autorevue.cz/Getfile.aspx?id_file=745519416

Odpovědět  |   | 
rosi1  |  05. 11. 2008 08:51

Dobry den, s dovolenim si dovolim oponovat. Koroze je dosti zavisla na peclivosti a starostlivosti majitele. Mam take 626ku rv.1998, koroze na mistech okolo zadnich blatniku se zacina objevovat az tento rok,vyfuk mam stale originalni,baterku jsem menil po 8 letech. Ikdyz s ni mam nalitano jiz 205K km, jeste nikdy me nezklamala a jsem s ni plne spokojeny.A spotreba fakt zavisi na tezkosti nohy na plynu.Ve meste umi jezdit jak za 12,tak za 7.5l/100km

Odpovědět  |   | 
petr  |  05. 11. 2008 09:47

Ne vždy je to problém majitele, např. u Mazdy 6 to byl problém kvůli kterému dělala Mazda i svolávačku.

Odpovědět  |   | 
Rumun  |  05. 11. 2008 12:23

....já Vám poradím.... stačí, když to dobře natřeteb penetrákem a pak vám spíše shnije blok motoru, než plechy

Odpovědět  |   | 
martin  |  06. 11. 2008 13:24

ty máš penetrákem natřený blatníky, lemy, kraje kapot, střechu, spodky dveří....

to teda musí být fakt super nádherný design to tvoje auto

Odpovědět  |   | 
noname  |  12. 01. 2014 13:18

zajímavý že když rezne opel a ze zkušeností vím že rezne jako svině tak to v česku nikomu nevadí ale jak je to hned mazda a japonec tak bude každje prudit že to rezne.... rezne trochu... no a co ? Ta oplácká popelnice za 15 let a půl milionu kilometru bude dávno rozložená na prvočinitele na vrakáči zatímco mazda s páru pupínkama který nejsou pořádně ani vidět furt jezdí. Opel je shit! Japan powa forever :P

Odpovědět  |   | 
L  |  15. 05. 2017 13:31

Co ty si za vola ,to člověk žasne.

Odpovědět  |   | 

o triedu...

Odpovědět  |   | 
asdf  |  05. 11. 2008 20:12

vetsi smejd..

Odpovědět  |   | 
RRAAFF  |  05. 11. 2008 20:25

Nemám teda zkušenosti z Mazdou, ale Vectru (1,8,1997) bych neměnil. Jsem s ní spokojen, snad to bude i nadále.

Odpovědět  |   | 
loupeznik  |  06. 11. 2008 07:25

pan redaktor mel stesti na kus, kde u vectry jeste palubni pocitac nehraje tetris

Odpovědět  |   | 
RRAAFF  |  06. 11. 2008 08:48

To se dá opravit za 1000Kč, v tom bych zase takový problém neviděl

Odpovědět  |   | 
noname  |  12. 01. 2014 13:19

takovejch drobnejch "problémů" je u opla asi miliarda :D zatím co u mazdy žádnej :P

Odpovědět  |   | 
L  |  15. 05. 2017 13:34

Dotolika počítat ani neumíš ty vole.

Odpovědět  |   | 
feri  |  27. 01. 2015 22:33

To bude tym, ze verzia, ktoru skusali ani ten palubny pocitac nemala :D

Odpovědět  |   | 
J.B.  |  05. 11. 2008 09:21

Díky za srovnání. Dobře jsem si početl.
Jen houšť...

Odpovědět  |   | 
lamal  |  05. 11. 2008 11:23

Dobre zrovnanie ale ked raz napisete ze medzi dynamikou nebol velky rozdiel a potom vidim u jedneho cca 13s z 0-100 a u druheho 10,5 tak je to dost a pocitovo ani nehovoriac...pruzne zrychlenie bolo tiez aspon o 2sek lepsie pre mazdu. Znad ste necakali 5sek rozdiel od obycajneho 2 litra...

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  05. 11. 2008 12:10

Dobrý den, z textu to možná řádně nevyznělo, ale myslel jsem tím rozdílem (zklamání/potěšení), že Opel dopadl ve srovnání s továrními údaji lépe a Mazda hůře.

Odpovědět  |   | 
lamal  |  05. 11. 2008 12:32

Dobry den, tak v tom pripade sa tomu da rozumiet, vdaka za vysvetlenie.

Odpovědět  |   | 
lamal  |  05. 11. 2008 12:34

A mam taku malu prosbu co keby ste nabuduce uvazovali o zrovnani Nissan Primera P11 2,0 benzin s nejakym inym vozom podobnej kategorie aj veku.

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  05. 11. 2008 16:42

Dobrý den, v tom případě bych si dovolil přihodit alespoň následující odkaz:

http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=8377

Odpovědět  |   | 
lamal  |  06. 11. 2008 10:33

Ano ten poznam mam precitane uz vsetky ojeteiny na serveri : )

Odpovědět  |   | 
noname  |  12. 01. 2014 13:25

mazdy jsou auta z jiný planety.... tak se vy češi konečně probuďte.... to co je u mazdy považováno za korozi u opla ani neřešej protože tam v tom momentě jsou uhnilý už celý nosníky od karoserie a motor ztrácí tlaky protože žere víc litru oleje na sto kilometrů než benzínu

opel... wir korrodieren autos anebo
frisches denken fuer mehr ölverbrauch

Odpovědět  |   | 
L  |  15. 05. 2017 13:27

Debile

Odpovědět  |   | 
kert  |  05. 11. 2008 17:22

U nových vezrí Mazdy je u verzí GT omezovač otáček nastaven na 7500rpm. Platí to i pro tyhle starý šlupky?

Odpovědět  |   | 
martin  |  05. 11. 2008 18:44

Zajímalo by mne jestli to byla Mazda vyrobená v Japonsku nebo v Anglii. Já mám Mazdu 626 výroba Japan a koroze přišla až po 12 letech. Japonsko jako ostrovní země s velkou vlhkostí vzduchu věnuje antikorozní úpravě dostatečno péči. A celkově s testem nesouhlasím. Kdoví jak kdo vozidla servisoval.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  05. 11. 2008 23:31

tak anglie je ciste kontinetalni zeme a o vlhkosti vzduchu se jim tam ani nezdalo :)

Odpovědět  |   | 
wolff  |  06. 11. 2008 13:34

TO mě taky napadlo jako reakce na ten článek... Ono to spíš než o poloze země vypovídá o použité technologie a kvality výroby.

Odpovědět  |   | 
dabel  |  07. 11. 2008 10:07

Vsetky Mazdy 626 boli vyrabane v Japonsku, takisto ako Mazdy6, 323, 3.

Odpovědět  |   | 
gomez  |  09. 02. 2011 19:08

mám mazdu 626 r.v 97 2.0 100kw- perfektní auto, pohodlý a naprosto bezporuchový, za 3 roky co ho mám sem nic nespravoval! nevyměnil bych za vectru ani omylem!!!!

Odpovědět  |   | 
noname  |  12. 01. 2014 13:21

souhlas, jedno z nej aut na světě

pár much sice má ale srovnávat to se sračkou typu vectra fakt nelze

Odpovědět  |   | 
L  |  15. 05. 2017 13:40

Vjěčího vola jsem ještě neviděl.tebe ty magore bych chtěl jednou potkal...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia