Dvojtest ojetin: Opel Vectra vs. Mazda 626

33 komentářů

martin
5. listopadu • 18:44

Zajímalo by mne jestli to byla Mazda vyrobená v Japonsku nebo v Anglii. Já mám Mazdu 626 výroba Japan a koroze přišla až po 12 letech. Japonsko jako ostrovní země s velkou vlhkostí vzduchu věnuje antikorozní úpravě dostatečno péči. A celkově s testem nesouhlasím. Kdoví jak kdo vozidla servisoval.

dabel
7. listopadu • 10:07

Vsetky Mazdy 626 boli vyrabane v Japonsku, takisto ako Mazdy6, 323, 3.

gomez
9. února • 19:08

mám mazdu 626 r.v 97 2.0 100kw- perfektní auto, pohodlý a naprosto bezporuchový, za 3 roky co ho mám sem nic nespravoval! nevyměnil bych za vectru ani omylem!!!!

noname
12. ledna • 13:21

souhlas, jedno z nej aut na světěpár much sice má ale srovnávat to se sračkou typu vectra fakt nelze

L
15. května • 13:40

Vjěčího vola jsem ještě neviděl.tebe ty magore bych chtěl jednou potkal...

asdf
5. listopadu • 23:31

tak anglie je ciste kontinetalni zeme a o vlhkosti vzduchu se jim tam ani nezdalo :)

wolff
6. listopadu • 13:34

TO mě taky napadlo jako reakce na ten článek... Ono to spíš než o poloze země vypovídá o použité technologie a kvality výroby.

kert
5. listopadu • 17:22

U nových vezrí Mazdy je u verzí GT omezovač otáček nastaven na 7500rpm. Platí to i pro tyhle starý šlupky?

J.B.
5. listopadu • 9:21

Díky za srovnání. Dobře jsem si početl.
Jen houšť...

lamal
5. listopadu • 11:23

Dobre zrovnanie ale ked raz napisete ze medzi dynamikou nebol velky rozdiel a potom vidim u jedneho cca 13s z 0-100 a u druheho 10,5 tak je to dost a pocitovo ani nehovoriac...pruzne zrychlenie bolo tiez aspon o 2sek lepsie pre mazdu. Znad ste necakali 5sek rozdiel od obycajneho 2 litra...

Jiří Duchoň
5. listopadu • 12:10

Dobrý den, z textu to možná řádně nevyznělo, ale myslel jsem tím rozdílem (zklamání/potěšení), že Opel dopadl ve srovnání s továrními údaji lépe a Mazda hůře.

lamal
5. listopadu • 12:34

A mam taku malu prosbu co keby ste nabuduce uvazovali o zrovnani Nissan Primera P11 2,0 benzin s nejakym inym vozom podobnej kategorie aj veku.

Jiří Duchoň
5. listopadu • 16:42

Dobrý den, v tom případě bych si dovolil přihodit alespoň následující odkaz:http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=8377

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal
6. listopadu • 10:33

Ano ten poznam mam precitane uz vsetky ojeteiny na serveri : )

noname
12. ledna • 13:25

mazdy jsou auta z jiný planety.... tak se vy češi konečně probuďte.... to co je u mazdy považováno za korozi u opla ani neřešej protože tam v tom momentě jsou uhnilý už celý nosníky od karoserie :-D:-D:-D:-D:-D:-D a motor ztrácí tlaky protože žere víc litru oleje na sto kilometrů než benzínu :-D:-D:-Dopel... wir korrodieren autos anebo
frisches denken fuer mehr ölverbrauch :-D:-D:-D:-D

L
15. května • 13:27

Debile

lamal
5. listopadu • 12:32

Dobry den, tak v tom pripade sa tomu da rozumiet, vdaka za vysvetlenie.

miso 
5. listopadu • 9:18

o triedu...

asdf
5. listopadu • 20:12

vetsi smejd..:-D

RRAAFF
5. listopadu • 20:25

Nemám teda zkušenosti z Mazdou, ale Vectru (1,8,1997) bych neměnil. Jsem s ní spokojen, snad to bude i nadále.

loupeznik
6. listopadu • 7:25

pan redaktor mel stesti na kus, kde u vectry jeste palubni pocitac nehraje tetris :-D

feri
27. ledna • 22:33

To bude tym, ze verzia, ktoru skusali ani ten palubny pocitac nemala :D

RRAAFF
6. listopadu • 8:48

To se dá opravit za 1000Kč, v tom bych zase takový problém neviděl;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
noname
12. ledna • 13:19

takovejch drobnejch "problémů" je u opla asi miliarda :D :-D:-D:-D zatím co u mazdy žádnej :P

L
15. května • 13:34

Dotolika počítat ani neumíš ty vole.

martin
5. listopadu • 8:39

Nikde v článku není posána koroze, přitom z vlastní zkušenosti vím, že u mazdy je to problém č.1. Už po 6 letech se na prazích a zadních podbězích začali objevovat puchýřky a když se podívám na tyhle dva obrázky, tak je rozdíl mezi asijskými a německými plechy taky jasně vidět:http://www.autorevue.cz/GetThumbNail.aspx?id_file=974071113&width=5000&height=90&q=100
http://www.autorevue.cz/GetThumbNail.aspx?id_file=745519416&width=5000&height=90&q=100

Rumun
5. listopadu • 12:23

....já Vám poradím.... stačí, když to dobře natřeteb penetrákem a pak vám spíše shnije blok motoru, než plechy ;-)

martin
6. listopadu • 13:24

ty máš penetrákem natřený blatníky, lemy, kraje kapot, střechu, spodky dveří....to teda musí být fakt super nádherný design to tvoje auto:-D

noname
12. ledna • 13:18

zajímavý že když rezne opel a ze zkušeností vím že rezne jako svině tak to v česku nikomu nevadí ale jak je to hned mazda a japonec tak bude každje prudit že to rezne.... rezne trochu... no a co ? Ta oplácká popelnice za 15 let a půl milionu kilometru bude dávno rozložená na prvočinitele na vrakáči zatímco mazda s páru pupínkama který nejsou pořádně ani vidět furt jezdí. Opel je shit! Japan powa forever :P

L
15. května • 13:31

Co ty si za vola ,to člověk žasne.

rosi1
5. listopadu • 8:51

Dobry den, s dovolenim si dovolim oponovat. Koroze je dosti zavisla na peclivosti a starostlivosti majitele. Mam take 626ku rv.1998, koroze na mistech okolo zadnich blatniku se zacina objevovat az tento rok,vyfuk mam stale originalni,baterku jsem menil po 8 letech. Ikdyz s ni mam nalitano jiz 205K km, jeste nikdy me nezklamala a jsem s ni plne spokojeny.A spotreba fakt zavisi na tezkosti nohy na plynu.Ve meste umi jezdit jak za 12,tak za 7.5l/100km

petr
5. listopadu • 9:47

Ne vždy je to problém majitele, např. u Mazdy 6 to byl problém kvůli kterému dělala Mazda i svolávačku.

martin
5. listopadu • 8:41

Pardon
opel:
http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=974071113&width=750&height=500&title=P9290054.jpg
mazda
http://www.autorevue.cz/Getfile.aspx?id_file=745519416

Doporučujeme

Články odjinud