Zajímalo by mne jestli to byla Mazda vyrobená v Japonsku nebo v Anglii. Já mám Mazdu 626 výroba Japan a koroze přišla až po 12 letech. Japonsko jako ostrovní země s velkou vlhkostí vzduchu věnuje antikorozní úpravě dostatečno péči. A celkově s testem nesouhlasím. Kdoví jak kdo vozidla servisoval.
Vsetky Mazdy 626 boli vyrabane v Japonsku, takisto ako Mazdy6, 323, 3.
mám mazdu 626 r.v 97 2.0 100kw- perfektní auto, pohodlý a naprosto bezporuchový, za 3 roky co ho mám sem nic nespravoval! nevyměnil bych za vectru ani omylem!!!!
souhlas, jedno z nej aut na světěpár much sice má ale srovnávat to se sračkou typu vectra fakt nelze
Vjěčího vola jsem ještě neviděl.tebe ty magore bych chtěl jednou potkal...
tak anglie je ciste kontinetalni zeme a o vlhkosti vzduchu se jim tam ani nezdalo :)
TO mě taky napadlo jako reakce na ten článek... Ono to spíš než o poloze země vypovídá o použité technologie a kvality výroby.
U nových vezrí Mazdy je u verzí GT omezovač otáček nastaven na 7500rpm. Platí to i pro tyhle starý šlupky?
Díky za srovnání. Dobře jsem si početl.Jen houšť...
Dobre zrovnanie ale ked raz napisete ze medzi dynamikou nebol velky rozdiel a potom vidim u jedneho cca 13s z 0-100 a u druheho 10,5 tak je to dost a pocitovo ani nehovoriac...pruzne zrychlenie bolo tiez aspon o 2sek lepsie pre mazdu. Znad ste necakali 5sek rozdiel od obycajneho 2 litra...
Dobrý den, z textu to možná řádně nevyznělo, ale myslel jsem tím rozdílem (zklamání/potěšení), že Opel dopadl ve srovnání s továrními údaji lépe a Mazda hůře.
A mam taku malu prosbu co keby ste nabuduce uvazovali o zrovnani Nissan Primera P11 2,0 benzin s nejakym inym vozom podobnej kategorie aj veku.
Dobrý den, v tom případě bych si dovolil přihodit alespoň následující odkaz:http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=8377
Ano ten poznam mam precitane uz vsetky ojeteiny na serveri : )
mazdy jsou auta z jiný planety.... tak se vy češi konečně probuďte.... to co je u mazdy považováno za korozi u opla ani neřešej protože tam v tom momentě jsou uhnilý už celý nosníky od karoserie :-D:-D:-D:-D:-D:-D a motor ztrácí tlaky protože žere víc litru oleje na sto kilometrů než benzínu :-D:-D:-Dopel... wir korrodieren autos anebofrisches denken fuer mehr ölverbrauch :-D:-D:-D:-D
Debile
Dobry den, tak v tom pripade sa tomu da rozumiet, vdaka za vysvetlenie.
o triedu...
vetsi smejd..:-D
Nemám teda zkušenosti z Mazdou, ale Vectru (1,8,1997) bych neměnil. Jsem s ní spokojen, snad to bude i nadále.
pan redaktor mel stesti na kus, kde u vectry jeste palubni pocitac nehraje tetris :-D
To bude tym, ze verzia, ktoru skusali ani ten palubny pocitac nemala :D
To se dá opravit za 1000Kč, v tom bych zase takový problém neviděl;-)
takovejch drobnejch "problémů" je u opla asi miliarda :D :-D:-D:-D zatím co u mazdy žádnej :P
Dotolika počítat ani neumíš ty vole.
Nikde v článku není posána koroze, přitom z vlastní zkušenosti vím, že u mazdy je to problém č.1. Už po 6 letech se na prazích a zadních podbězích začali objevovat puchýřky a když se podívám na tyhle dva obrázky, tak je rozdíl mezi asijskými a německými plechy taky jasně vidět:http://www.autorevue.cz/GetThumbNail.aspx?id_file=974071113&width=5000&height=90&q=100http://www.autorevue.cz/GetThumbNail.aspx?id_file=745519416&width=5000&height=90&q=100
....já Vám poradím.... stačí, když to dobře natřeteb penetrákem a pak vám spíše shnije blok motoru, než plechy ;-)
ty máš penetrákem natřený blatníky, lemy, kraje kapot, střechu, spodky dveří....to teda musí být fakt super nádherný design to tvoje auto:-D
zajímavý že když rezne opel a ze zkušeností vím že rezne jako svině tak to v česku nikomu nevadí ale jak je to hned mazda a japonec tak bude každje prudit že to rezne.... rezne trochu... no a co ? Ta oplácká popelnice za 15 let a půl milionu kilometru bude dávno rozložená na prvočinitele na vrakáči zatímco mazda s páru pupínkama který nejsou pořádně ani vidět furt jezdí. Opel je shit! Japan powa forever :P
Co ty si za vola ,to člověk žasne.
Dobry den, s dovolenim si dovolim oponovat. Koroze je dosti zavisla na peclivosti a starostlivosti majitele. Mam take 626ku rv.1998, koroze na mistech okolo zadnich blatniku se zacina objevovat az tento rok,vyfuk mam stale originalni,baterku jsem menil po 8 letech. Ikdyz s ni mam nalitano jiz 205K km, jeste nikdy me nezklamala a jsem s ni plne spokojeny.A spotreba fakt zavisi na tezkosti nohy na plynu.Ve meste umi jezdit jak za 12,tak za 7.5l/100km
Ne vždy je to problém majitele, např. u Mazdy 6 to byl problém kvůli kterému dělala Mazda i svolávačku.
Pardonopel:http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=974071113&width=750&height=500&title=P9290054.jpgmazdahttp://www.autorevue.cz/Getfile.aspx?id_file=745519416
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.