Dvojče Fiatu Ducato musí do servisu, hrozí mu zaseknutý plynový pedál

Dvojče Fiatu Ducato musí do servisu, hrozí mu zaseknutý plynový pedál

Ram ProMaster je americké dvojče oblíbené evropské dodávky Fiat Ducato. Celkem 9655 ProMasterů modelového roku 2014 musí do autorizovaných servisů, kde jim bude nainstalován nový doraz plynového pedálu. Při sešlápnutí akcelerátoru pod určitým úhlem totiž hrozí, že pedál zůstane zaseknutý v otevřené poloze. 

Ram ProMaster City: další kabát pro Fiat Dobló, tentokrát pro USA

Ram ProMaster City: další kabát pro Fiat Dobló, tentokrát pro USA

Automobilka v oficiálním komuniké zdůrazňuje, že se jedná o dobrovolnou svolávací akci a že v této souvislosti neeviduje žádná zranění, nehody nebo stížnosti zákazníků. Připomíná také, že všechny vozy z produkce Chrysler Group jsou vybaveny systémem „brake override“, který při současném sešlápnutí plynového a brzdového pedálu odpojí přívod paliva do motoru. 

Chrysler pro jistotu informoval o problému sesterský Fiat, i když ten údajně neeviduje žádný případ zaseknutého pedálu „díky specifickým konstrukčním charakteristikám“ Ducata. 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků