Dvě nové tváře Mazdy MX-5: Sportovní Speedster i stylové Kuro

Sledovat evoluci Miaty je skutečným zážitkem. Japonská automobilka se chystá na oficiální představení svých nových konceptů.
Dvě nové tváře Mazdy MX-5: Sportovní Speedster i stylové Kuro

Všestrannost modelu MX-5 ukáže Mazda během listopadové auto show SEMA. V plánu je představit několik modelů s úplně odlišnými styly. Na jedné straně MX-5 RF Kuro soustřeďující se na styl, na straně druhé Speedster Evolution. Tento model je zase čisto o výkonu a skvělé sportovní jízdě.

Je vám dvoulitr v Mazdě MX-5 málo? Tahle má osmiválec a 532 koní

Je vám dvoulitr v Mazdě MX-5 málo? Tahle má osmiválec a 532 koní

Inženýři přišli u modelu Speedster Evolution s razantním krokem a dokázali ho odlehčit o 45 kilogramů, momentálně se tak hmotnost pohybuje okolo 942 kilogramů. Pokud se automobilce podaří do budoucna ještě více změnšit váhu, tento sportovní vůz bude doslova rozpalovat cesty.

Mazda MX-5 (od 1989): Nejprodávanější roadster planety

Mazda MX-5 (od 1989): Nejprodávanější roadster planety

U verze MX-5 RF Kuro jde zase o více stylovějšího bratra. Kuro znamená v japonštině uhlí a i to výrobce zřejmě inspirovalo k polo-matnému tmavě šedému nástřiku konceptu. Doplněný o sedmnácti palcové kola vypadá skutečně půvabně. Výkon je u tohoto modelu vylepšený jenom nastavitelným odpružením.

Mazda vyrobila už milion exemplářů modelu MX-5

Mazda vyrobila už milion exemplářů modelu MX-5

Pokud vám po koupi pořád nebude stačit výkon MX-5, můžete vsadit na následnou úpravu. I po ne zrovna levné koupi auta ale musíte nasbírat dalších více než 1,2 milionu korun. V Americe vám pak do auta vsadí osmiválec LS3 s objemem 6,2 litru a výkonem 391 kW. Balíček zahrnuje i šestistupňovou manuální převodovku Tremec, která bude mít za úkol zvládnout tento masivní nárůst výkonu. Celkové vylepšení přidá autu na váze jen 119 kg, takže odpich by měl být pořád skvělý.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků