Lamborghini Urus  je dlouhodobě nejprodávanějším modelem italské automobilky. I čtyři roky po premiéře tak nekončí s propagačními jízdami v různých koutech světa. Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Urus je dlouhodobě nejprodávanějším modelem italské automobilky. I čtyři roky po premiéře tak nekončí s propagačními jízdami v různých koutech světa. | Zdroj: Lamborghini

Naposledy to bylo  Rusko  a nyní přišlo na řadu Japonsko. Automobilka uspořádala projekt Unlock Any Road Japan, což byl roadtrip dlouhý 6500 kilometrů. Zdroj: Lamborghini

Naposledy to bylo Rusko a nyní přišlo na řadu Japonsko. Automobilka uspořádala projekt Unlock Any Road Japan, což byl roadtrip dlouhý 6500 kilometrů. | Zdroj: Lamborghini

Cesta čítala 17 etap, startovalo se 26. dubna z prefektury Fukuoka a cíl byl 23. května v Tokiu. Zdroj: Lamborghini

Cesta čítala 17 etap, startovalo se 26. dubna z prefektury Fukuoka a cíl byl 23. května v Tokiu. | Zdroj: Lamborghini

Expedice se zúčastnily dva kousky modelu Urus a po cestě měly příležitost vidět ty nejkrásnější scenérie Japonska včetně mostu Great Seto, Pacific Long Beach (neplést si s ulicí Long Beach v Kalifornii) a úchvatný květinový park Urashima. Zdroj: Lamborghini

Expedice se zúčastnily dva kousky modelu Urus a po cestě měly příležitost vidět ty nejkrásnější scenérie Japonska včetně mostu Great Seto, Pacific Long Beach (neplést si s ulicí Long Beach v Kalifornii) a úchvatný květinový park Urashima. | Zdroj: Lamborghini

Sladkovodní jezero Biwa, vesnice Shirakawa-go, cesta bambusovým lesem Nishinooka, off-roadová pasáž Nara Trail i řeka Yoshino. To všechno dvojice prvních SUV automobilky navštívila.  Zdroj: Lamborghini

Sladkovodní jezero Biwa, vesnice Shirakawa-go, cesta bambusovým lesem Nishinooka, off-roadová pasáž Nara Trail i řeka Yoshino. To všechno dvojice prvních SUV automobilky navštívila.  | Zdroj: Lamborghini

Jen škoda, že Lamborghini nezveřejnilo třeba spotřebu. Určitě by to bylo zajímavé. Zdroj: Lamborghini

Jen škoda, že Lamborghini nezveřejnilo třeba spotřebu. Určitě by to bylo zajímavé. | Zdroj: Lamborghini

Jen připomínáme, že Lamborghini Urus pohání dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, který je naladěný na 650 koní a produkuje 850 N.m točivého momentu. Zdroj: Lamborghini

Jen připomínáme, že Lamborghini Urus pohání dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, který je naladěný na 650 koní a produkuje 850 N.m točivého momentu. | Zdroj: Lamborghini

Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 3,6 sekundy a s nohou pořád na plynu dokáže dosáhnout rychlosti 306 km/h. Zdroj: Lamborghini

Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 3,6 sekundy a s nohou pořád na plynu dokáže dosáhnout rychlosti 306 km/h. | Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

Naposledy to bylo  Rusko  a nyní přišlo na řadu Japonsko. Automobilka uspořádala projekt Unlock Any Road Japan, což byl roadtrip dlouhý 6500 kilometrů. Zdroj: Lamborghini
Cesta čítala 17 etap, startovalo se 26. dubna z prefektury Fukuoka a cíl byl 23. května v Tokiu. Zdroj: Lamborghini
Expedice se zúčastnily dva kousky modelu Urus a po cestě měly příležitost vidět ty nejkrásnější scenérie Japonska včetně mostu Great Seto, Pacific Long Beach (neplést si s ulicí Long Beach v Kalifornii) a úchvatný květinový park Urashima. Zdroj: Lamborghini
Sladkovodní jezero Biwa, vesnice Shirakawa-go, cesta bambusovým lesem Nishinooka, off-roadová pasáž Nara Trail i řeka Yoshino. To všechno dvojice prvních SUV automobilky navštívila.  Zdroj: Lamborghini
42
Fotogalerie

Dvě Lamborghini Urus vyrazila objevit Japonsko. Vznikl tento krásný roadtrip

6500 kilometrů roadtrip provedl Lamborghini Urus přes ta nejkrásnější místa Japonska.

Lamborghini Urus je dlouhodobě nejprodávanějším modelem italské automobilky. I čtyři roky po premiéře tak nekončí s propagačními jízdami v různých koutech světa. Naposledy to bylo Rusko a nyní přišlo na řadu Japonsko. Automobilka uspořádala projekt Unlock Any Road Japan, což byl roadtrip dlouhý 6500 kilometrů.

Cesta čítala 17 etap, startovalo se 26. dubna z prefektury Fukuoka a cíl byl 23. května v Tokiu. Expedice se zúčastnily dva kousky modelu Urus a po cestě měly příležitost vidět ty nejkrásnější scenérie Japonska včetně mostu Great Seto, Pacific Long Beach (neplést si s ulicí Long Beach v Kalifornii) a úchvatný květinový park Urashima.

Sladkovodní jezero Biwa, vesnice Shirakawa-go, cesta bambusovým lesem Nishinooka, off-roadová pasáž Nara Trail i řeka Yoshino. To všechno dvojice prvních SUV automobilky navštívila. Na výsledek z této úžasné cesty se můžete podívat v galerii. Jen škoda, že Lamborghini nezveřejnilo třeba spotřebu. Určitě by to bylo zajímavé.

Jen připomínáme, že Lamborghini Urus pohání dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, který je naladěný na 650 koní a produkuje 850 N.m točivého momentu. Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 3,6 sekundy a s nohou pořád na plynu dokáže dosáhnout rychlosti 306 km/h.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud