Dvanáctiválcový Mercedes-Benz S65 AMG Coupé přijíždí

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz S65 AMG Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz S65 AMG Coupé

Možná si říkáte, jaký smysl má dvanáctiválec v době rychlých a efektivních dieselů, ale v případě luxusního kupé od Mercedesu šlo vždycky hlavně o princip. A když je základní motorizací dvakrát přeplňovaný osmiválec v S500, je dvanáctiválec S65 AMG logickým vrcholem nabídky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kupé S 65 je poháněno přeplňovaným dvanáctiválcem s točivým momentem 1000 Nm

Mercedes-Benz CL nikdy nebyl pro chudé milionáře, kteří mají možná na luxusní auto, ale ne na jeho provoz. Díky tomu tento exkluzivní model nikdy nekazil turbodiesel. Pokud jste neměli morální sílu živit minimálně benzínový osmiválec, Mercedes vás odkázal ke konkurenci.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Nové kupé se už samozřejmě nejmenuje CL, ale S Coupé. Vrcholný dvanáctiválec v modelu S65 AMG Coupé se rovněž spoléhá na dvojici turbodmychadel, která mu pomůže vydolovat z útrob velmi sympatických 463 kW (630 k) a ještě sympatičtějších 1000 Nm.

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Síla putuje tradičně na zadní kola přes sedmistupňový automat AMG Speedshift Plus 7G-Tronic. Stovka za 4,1 s není žádným překvapením, stejně tak maximální rychlost omezená na 250 km/h. Zvláštní ale je, že třeba Američané dostanou omezovač standardně posunutý až na 300 km/h.

Mercedes-Benz S65 AMG Coupé využívá všechny hračičky známé z třídy S, tedy třeba podvozek Magic Body Control, nyní navíc s funkcí naklánění do zatáček. Za příplatek můžete mít i karbon-keramické brzdy. Cena? Od nějakých 244 000 eur (6 700 000 korun).

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz S65 AMG Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz S65 AMG Coupé
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků