Dvanáctiválcový Mercedes-Benz S 600 Guard nemá slabé místo

Speciální ochrana pro nejvyšší nároky

Speciální ochrana pro nejvyšší nároky

Třída S dostala dalšího člena. Tentokrát jde o luxusní verzi doplněnou o ochranu vůči střelám a výbušninám. Novinka se jmenuje S 600 Guard, přičemž jde o čtvrtou položku v seznamu obrněných automobilů, které Mercedes nabízí. Kromě třídy S si můžete pořídit podobně upravenou třídu E, M nebo G.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

O novém S 600 Guard Mercedes doslova píše, že nemá slabé místo. Už samotný plášť automobilu je z výroby upraven tak, aby byl odolnější, následují díly z ušlechtilé oceli, které jsou integrovány mezi vnější plášť a základ automobilu. Celkově vůz splňuje požadavky třídy odolnosti proti střelám VR9 (to např. znamená, že okna musí odolat střelbě munice NATO s tvrdým jádrem), v případě výbušnin vyhovuje obrněné „esko“ směrnici ERV 2010 (Explosion Resistant Vehicles).

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Další výbava zahrnuje například hasicí systém s automatickou aktivací nebo možnost vozit v autě nádobu s kyslíkem pro případy, že by se vůz dostal do zóny zamořené nějakým bojovým plynem. Z pohledu ochrany se taktéž hodí pneumatiky schopné jízdy bez vzduchu na vzdálenost 30 km. Mercedes pak rovněž zdůrazňuje těžkou rozpoznatelnost obrněné verze od té klasické.

Pohon má na starost benzinový dvanáctiválec s parametry 390 kW (530 k) a 830 Nm. Ten spolupracuje s převodovkou 7G-Tronic. Kvůli vysoké hmotnosti je maximální rychlost omezena na 210 km/h a výrazně zvětšeny byly samozřejmě také brzdy. Ty vpředu pracují se šesti pístky.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 192 892 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 47 545 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků