Dvanáctiválcový Mercedes-Benz S 600 Guard nemá slabé místo

Tiskové zprávy

Speciální ochrana pro nejvyšší nároky

Třída S dostala dalšího člena. Tentokrát jde o luxusní verzi doplněnou o ochranu vůči střelám a výbušninám. Novinka se jmenuje S 600 Guard, přičemž jde o čtvrtou položku v seznamu obrněných automobilů, které Mercedes nabízí. Kromě třídy S si můžete pořídit podobně upravenou třídu E, M nebo G.

Testy | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Sedany

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

O novém S 600 Guard Mercedes doslova píše, že nemá slabé místo. Už samotný plášť automobilu je z výroby upraven tak, aby byl odolnější, následují díly z ušlechtilé oceli, které jsou integrovány mezi vnější plášť a základ automobilu. Celkově vůz splňuje požadavky třídy odolnosti proti střelám VR9 (to např. znamená, že okna musí odolat střelbě munice NATO s tvrdým jádrem), v případě výbušnin vyhovuje obrněné „esko“ směrnici ERV 2010 (Explosion Resistant Vehicles).

Testy | SUV | Luxusní auta | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Další výbava zahrnuje například hasicí systém s automatickou aktivací nebo možnost vozit v autě nádobu s kyslíkem pro případy, že by se vůz dostal do zóny zamořené nějakým bojovým plynem. Z pohledu ochrany se taktéž hodí pneumatiky schopné jízdy bez vzduchu na vzdálenost 30 km. Mercedes pak rovněž zdůrazňuje těžkou rozpoznatelnost obrněné verze od té klasické.

Pohon má na starost benzinový dvanáctiválec s parametry 390 kW (530 k) a 830 Nm. Ten spolupracuje s převodovkou 7G-Tronic. Kvůli vysoké hmotnosti je maximální rychlost omezena na 210 km/h a výrazně zvětšeny byly samozřejmě také brzdy. Ty vpředu pracují se šesti pístky.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků