Dvanáctiměsíční záruka auto-plus i na ojeté vozy

Dvanáctiměsíční záruka auto-plus i na ojeté vozy

Síť prodejců ojetých vozů auto-plus neustále hledá cesty, jak zatraktivnit nabídku služeb svým zákazníkům, a proto přichází s programem komplexní záruky pro ojeté vozy.

Nízké ceny ojetých automobilů bývají často vykoupeny rizikem možných budoucích nákladů na odstranění skrytých nebo nově vzniklých vad a poruch. U vozidel z auto-plus nyní mohou zákazníci tuto nejistotu zcela eliminovat a pořídit si záruku na ojeté auto podobně, jako kdyby bylo nové.

Záruka auto-plus výrazně rozšiřuje roční zákonem stanovenou záruku na skryté vady. Je rovněž dvanáctiměsíční, avšak kryje i vady, které se projeví v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo.

Nastane-li situace, kdy je nutná oprava, vydá se majitel automobilu za prodejcem auto-plus, a ten již vše ostatní zařídí. Cena opravy je pak buď celá, nebo z velké části hrazena právě ze Záruky auto-plus.

Ze záruky jsou vždy kompletně kryty mzdové náklady na opravu a příslušný podíl materiálových nákladů na náhradní díly. U vozidel s nejvýše 100 000 najetými kilometry jsou materiálové náklady hrazeny 100%, do 120 000 km činí spoluúčast majitele vozu 20 %, do 140 000 km 40 % a nad tuto hranici 60 %.

Záruku auto-plus je možné po vypršení garanční doby prodloužit o dalších 12 měsíců a takto neustále pokračovat až do najetí 150 000 km nebo do stáří vozidla 5 let od první registrace.

Partnerem auto-plus pro poskytování záruky je pojišťovna CarGarantie, která před více než 35 lety zavedla jako první poskytovatel záruku na ojeté vozy v Německu. Záruka auto-plus je platná v zemích střední a západní Evropy.
Vzhledem k vysoké kvalitě vozů prodávaných v síti auto-plus je jen velmi málo vozů, na které není možné uzavřít smlouvu o záruce.

Záruky auto-plus mohou také využít všichni zákazníci, kteří nakupují ojetý automobil přes leasingovou společnost ŠkoFIN. Pro ně byl vytvořen speciální auto-plus finanční produkt, v jehož rámci je záruka na ojetý vůz již obsažena.

Další informace o Záruce auto-plus jsou k dispozici na stránkách www.auto-plus.cz.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Největším partnerem auto-plus je pražská společnost Auto Jarov, která včera otevřela nový autosalon s nabídkou více než 100 zánovních a referentských vozů.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků