Dva nové motory pro Nissan Qashqai+2 na našem trhu

Nissan rozšířil nabídku motorů pro Qashqai+2 o zážehový motor s objemem 1,6 l a vznětový motor s objemem 1,5 l. Na náš trh se tak dostávájí už v listopadu tohto roku namísto původné plánovaného ledna 2009.

U modelu Qashqai+2 tak mají zákazníci v současnosti na výběr ze čtyř motorů – dvou vznětových a dvou zážehových. Dosud jej bylo možné zakoupit s dvoulitrovým zážehovým motorem s výkonem 103 kW (140 k) či vznětovým 2,0 dCi a výkonem 110 kW (150 k). Novinkami jsou benzinový motor s objemem 1,6 l a výkonem 84 kW (115 k) a menší diesel 1,5 dCi s výkonem 78 kW (106 k).

Pouze pro připomenutí - Nissan Qashqai+2 je delší a větší v porovnaní s jeho původní verzí a nabízí tak především více místa v interiéru a díky tomu i třetí řadu sedadel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai+2
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků