Dva nové motory pro Nissan Qashqai+2 na našem trhu

Nissan rozšířil nabídku motorů pro Qashqai+2 o zážehový motor s objemem 1,6 l a vznětový motor s objemem 1,5 l. Na náš trh se tak dostávájí už v listopadu tohto roku namísto původné plánovaného ledna 2009.

U modelu Qashqai+2 tak mají zákazníci v současnosti na výběr ze čtyř motorů – dvou vznětových a dvou zážehových. Dosud jej bylo možné zakoupit s dvoulitrovým zážehovým motorem s výkonem 103 kW (140 k) či vznětovým 2,0 dCi a výkonem 110 kW (150 k). Novinkami jsou benzinový motor s objemem 1,6 l a výkonem 84 kW (115 k) a menší diesel 1,5 dCi s výkonem 78 kW (106 k).

Pouze pro připomenutí - Nissan Qashqai+2 je delší a větší v porovnaní s jeho původní verzí a nabízí tak především více místa v interiéru a díky tomu i třetí řadu sedadel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai+2

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 436 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 560 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků