Dva nové motory pro Nissan Qashqai+2 na našem trhu

Nissan rozšířil nabídku motorů pro Qashqai+2 o zážehový motor s objemem 1,6 l a vznětový motor s objemem 1,5 l. Na náš trh se tak dostávájí už v listopadu tohto roku namísto původné plánovaného ledna 2009.

U modelu Qashqai+2 tak mají zákazníci v současnosti na výběr ze čtyř motorů – dvou vznětových a dvou zážehových. Dosud jej bylo možné zakoupit s dvoulitrovým zážehovým motorem s výkonem 103 kW (140 k) či vznětovým 2,0 dCi a výkonem 110 kW (150 k). Novinkami jsou benzinový motor s objemem 1,6 l a výkonem 84 kW (115 k) a menší diesel 1,5 dCi s výkonem 78 kW (106 k).

Pouze pro připomenutí - Nissan Qashqai+2 je delší a větší v porovnaní s jeho původní verzí a nabízí tak především více místa v interiéru a díky tomu i třetí řadu sedadel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai+2

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků