Dva nové motory pro Nissan Qashqai+2 na našem trhu

Nissan rozšířil nabídku motorů pro Qashqai+2 o zážehový motor s objemem 1,6 l a vznětový motor s objemem 1,5 l. Na náš trh se tak dostávájí už v listopadu tohto roku namísto původné plánovaného ledna 2009.

U modelu Qashqai+2 tak mají zákazníci v současnosti na výběr ze čtyř motorů – dvou vznětových a dvou zážehových. Dosud jej bylo možné zakoupit s dvoulitrovým zážehovým motorem s výkonem 103 kW (140 k) či vznětovým 2,0 dCi a výkonem 110 kW (150 k). Novinkami jsou benzinový motor s objemem 1,6 l a výkonem 84 kW (115 k) a menší diesel 1,5 dCi s výkonem 78 kW (106 k).

Pouze pro připomenutí - Nissan Qashqai+2 je delší a větší v porovnaní s jeho původní verzí a nabízí tak především více místa v interiéru a díky tomu i třetí řadu sedadel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai+2
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky