Dva největší Range Rovery se dočkaly faceliftu. Nabízí plug-in hybridní pohon

bzzz  |  12. 10. 2017 15:03

Je fajn, ze plechovi milackove mamin parkujicih u skol resp nakupnich center dostanou pro nosanky a plice obycejnych lidi (a prcku predevsim) setrnejsi pohon.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 10. 2017 21:56

závist je sfiňa

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 10. 2017 09:11

Jaka zavist? Neodiskutovatelny fakt a opravdu mi je ten hybrid sympatictejsi.

Odpovědět  |   | 
Hajzlík  |  12. 10. 2017 18:21

4válcový hybrid do takové stodoly je docela faux pas.

Odpovědět  |   | 
Petr Laierman  |  12. 10. 2017 20:32

Při prohlídce snímků fotoalba posledního faceliftu nejvyšší řady modelů Land Roveru se až tají dech.
Prvotřídní jízdní vlastnosti na silnici i v terénu ve spojení s noblesou a luxusním interiérem naleznou v produkci ostatních automobilových výrobců stěží konkurenci. Vůbec bych se proto nebál tvrdit, že vedoucí šéf designu Garry Mc Govern vede velkého Range s jeho bratrem Range Sportem k výšinám samotné dokonalosti.

Odpovědět  |   | 
ello  |  12. 10. 2017 20:34

Peto to bola ironia vsak? Ci.... ; )

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  13. 10. 2017 08:20

Ale kdeže, myslel to vážně. A uronil horem i dolem.

Odpovědět  |   | 
ello  |  13. 10. 2017 10:36

Tak ja mu nazor neberiem RR je dobre auto ma svoje muchy tak ako aj konkurencia, ale "k samotnym vysinam " sa mi zda troska prehnane. Ja by som napisal, ze je dostojni konkurent nemeckych premiovych znaciek. A k tomu mu musim (LR RR) uznat, ze v extremnom terene je najlepsi.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  17. 10. 2017 13:37

auta téhle kategorie a rozhodně nemyslím jen RR se kupují kvůli prestiži a taky kvůli egu. Nevím jak to mají ostatní, ale já si to klidně přiznám. Nejde ale jen o sociální status ale i o společenský. RR je kategorie aristokratické noblesy a je jasné, že to nikdy nebude nejlepší kombík všech dob pro masy. Srovnávat luxusní SUV je dost těžký úkol, každé je určené pro jiného klienta. I při relativní dokonalosti každé má jiné silné a slabé stránky. Velkou slabinou RR a RRS byl infotaitment, což se tímhle faceliftem mění. Neznamená to ale, že bude pro každého tím nejlepším autem. V čem se ale podle mě hodně liší RR od MB,BMW, .. je jakýsi waw efekt. Zatímco když proletář vyškolený v závisti Babišem, uvidí GLE, nebo X5 či 6 začne přemýšlet co je majitel za lupiče, u RR a RRS obvykle převládne obdiv nad autem jako takovým. A to je hlavní rozdíl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

včera | Svět motorů | 48 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A