Dva největší Range Rovery se dočkaly faceliftu. Nabízí plug-in hybridní pohon

Velké Range Rovery jsou nyní inspirovány modelem Velar

Luxusní divize Land Roveru dnes čítá už čtyři modely. Po faceliftu městského Evoque a představení designového Velaru je tu i modernizace varianty Sport a největšího, klasického Range Roveru.

Po designové stránce se jedná spíše o přibroušení hran. Díky nové přídi a grafice svítilen vypadají oba modely moderněji a svým pojetím se přibližují právě zmíněnému Velaru.

Prohlédněte si zmodernizovaný Range Rover na videu:

V interiéru také vidíme inspiraci letošní novinkou. Řeč je především o infotainmentu, který je rozdělen do dvou desetipalcových obrazovek. Nové přední sedačky jsou nastavitelné v 24 směrech a disponují vyhřívanými loketními opěrkami. Masážní funkce nabízí hned 25 různých programů, včetně jednoho simulujícího masáž lávovými kameny. Zadní sedadla je pak možné sklopit až o 40 stupňů, přičemž disponují nejen vyhříváním a ventilováním, ale také vyhřívanými opěrkami ramen, nohou i loktů.

Ve svém Range Roveru vezl šestiletého syna na klíně. Na okruhu Nordschleife!

Ve svém Range Roveru vezl šestiletého syna na klíně. Na okruhu Nordschleife!

V nabídce pohonných jednotek najdeme jednoho nováčka. Tím je plug-in hybridní ústrojí nazvané pro oba modely P400e PHEV. Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nabídne 221 kW a elektrický agregát 85 kW. Celkově poskytuje toto ústrojí 297 kW a 640 Nm. Zatímco zážehový čtyřválec z rodiny Ingenium zůstává uložen podélně pod kapotou, elektromotor je zabudován do osmistupňové převodovky ZF.

Silniční SUV nebudou kazit jméno Range Roveru. Vznikne divize Road Rover

Silniční SUV nebudou kazit jméno Range Roveru. Vznikne divize Road Rover

Pokud vás však Range Rover do zásuvky příliš nezaujal, obočí pozvednete jistě alespoň u vrcholné motorizace. Pětilitrový osmiválec přeplňovaný mechanickým kompresorem v nabídce totiž zůstává, navíc byl ale posílen. Pro menší verzi Sport se to týká modelu SVR, velký bratr takový motor nabídne ve variantě SVAutobiography Dynamic. Nabídne patnáct koní navrch - celkově tedy 565 k (416 kW). Takový Range zvládne z 0-96 km/h zrychlit za pouhé 5,1 sekundy.

Ve fotogalerii najdete obrázky zmodernizované varianty Sport...:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

...i klasického Range Roveru:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 17 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků