Dva největší Range Rovery se dočkaly faceliftu. Nabízí plug-in hybridní pohon

Velké Range Rovery jsou nyní inspirovány modelem Velar

Luxusní divize Land Roveru dnes čítá už čtyři modely. Po faceliftu městského Evoque a představení designového Velaru je tu i modernizace varianty Sport a největšího, klasického Range Roveru.

Po designové stránce se jedná spíše o přibroušení hran. Díky nové přídi a grafice svítilen vypadají oba modely moderněji a svým pojetím se přibližují právě zmíněnému Velaru.

Prohlédněte si zmodernizovaný Range Rover na videu:

V interiéru také vidíme inspiraci letošní novinkou. Řeč je především o infotainmentu, který je rozdělen do dvou desetipalcových obrazovek. Nové přední sedačky jsou nastavitelné v 24 směrech a disponují vyhřívanými loketními opěrkami. Masážní funkce nabízí hned 25 různých programů, včetně jednoho simulujícího masáž lávovými kameny. Zadní sedadla je pak možné sklopit až o 40 stupňů, přičemž disponují nejen vyhříváním a ventilováním, ale také vyhřívanými opěrkami ramen, nohou i loktů.

Ve svém Range Roveru vezl šestiletého syna na klíně. Na okruhu Nordschleife!

Ve svém Range Roveru vezl šestiletého syna na klíně. Na okruhu Nordschleife!

V nabídce pohonných jednotek najdeme jednoho nováčka. Tím je plug-in hybridní ústrojí nazvané pro oba modely P400e PHEV. Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nabídne 221 kW a elektrický agregát 85 kW. Celkově poskytuje toto ústrojí 297 kW a 640 Nm. Zatímco zážehový čtyřválec z rodiny Ingenium zůstává uložen podélně pod kapotou, elektromotor je zabudován do osmistupňové převodovky ZF.

Silniční SUV nebudou kazit jméno Range Roveru. Vznikne divize Road Rover

Silniční SUV nebudou kazit jméno Range Roveru. Vznikne divize Road Rover

Pokud vás však Range Rover do zásuvky příliš nezaujal, obočí pozvednete jistě alespoň u vrcholné motorizace. Pětilitrový osmiválec přeplňovaný mechanickým kompresorem v nabídce totiž zůstává, navíc byl ale posílen. Pro menší verzi Sport se to týká modelu SVR, velký bratr takový motor nabídne ve variantě SVAutobiography Dynamic. Nabídne patnáct koní navrch - celkově tedy 565 k (416 kW). Takový Range zvládne z 0-96 km/h zrychlit za pouhé 5,1 sekundy.

Ve fotogalerii najdete obrázky zmodernizované varianty Sport...:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

...i klasického Range Roveru:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků