Dva největší Range Rovery se dočkaly faceliftu. Nabízí plug-in hybridní pohon

Velké Range Rovery jsou nyní inspirovány modelem Velar

Luxusní divize Land Roveru dnes čítá už čtyři modely. Po faceliftu městského Evoque a představení designového Velaru je tu i modernizace varianty Sport a největšího, klasického Range Roveru.

Po designové stránce se jedná spíše o přibroušení hran. Díky nové přídi a grafice svítilen vypadají oba modely moderněji a svým pojetím se přibližují právě zmíněnému Velaru.

Prohlédněte si zmodernizovaný Range Rover na videu:

V interiéru také vidíme inspiraci letošní novinkou. Řeč je především o infotainmentu, který je rozdělen do dvou desetipalcových obrazovek. Nové přední sedačky jsou nastavitelné v 24 směrech a disponují vyhřívanými loketními opěrkami. Masážní funkce nabízí hned 25 různých programů, včetně jednoho simulujícího masáž lávovými kameny. Zadní sedadla je pak možné sklopit až o 40 stupňů, přičemž disponují nejen vyhříváním a ventilováním, ale také vyhřívanými opěrkami ramen, nohou i loktů.

Ve svém Range Roveru vezl šestiletého syna na klíně. Na okruhu Nordschleife!

Ve svém Range Roveru vezl šestiletého syna na klíně. Na okruhu Nordschleife!

V nabídce pohonných jednotek najdeme jednoho nováčka. Tím je plug-in hybridní ústrojí nazvané pro oba modely P400e PHEV. Přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec nabídne 221 kW a elektrický agregát 85 kW. Celkově poskytuje toto ústrojí 297 kW a 640 Nm. Zatímco zážehový čtyřválec z rodiny Ingenium zůstává uložen podélně pod kapotou, elektromotor je zabudován do osmistupňové převodovky ZF.

Silniční SUV nebudou kazit jméno Range Roveru. Vznikne divize Road Rover

Silniční SUV nebudou kazit jméno Range Roveru. Vznikne divize Road Rover

Pokud vás však Range Rover do zásuvky příliš nezaujal, obočí pozvednete jistě alespoň u vrcholné motorizace. Pětilitrový osmiválec přeplňovaný mechanickým kompresorem v nabídce totiž zůstává, navíc byl ale posílen. Pro menší verzi Sport se to týká modelu SVR, velký bratr takový motor nabídne ve variantě SVAutobiography Dynamic. Nabídne patnáct koní navrch - celkově tedy 565 k (416 kW). Takový Range zvládne z 0-96 km/h zrychlit za pouhé 5,1 sekundy.

Ve fotogalerii najdete obrázky zmodernizované varianty Sport...:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

...i klasického Range Roveru:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků