Dva automobiloví „Oskaři“ putovali z Frankfurtu do Mladé Boleslavi

Stříbrný Ottocar za mezinárodní internetovou prezentaci Škoda Auto. Druhý Ottocar pro reklamní spot „Skoda Superb Boy“.

Na slavnostním galavečeru v kongresovém centru IAA ve Frankfurtu n. M. proběhlo slavnostní předání cen vítězům prestižního mezinárodního festivalu reklamy, videa, multimedií a internetových prezentací z oblasti automobilového průmyslu „AutoVision“.
 
Mezi téměř devadesátkou kandidátů se letos neztratila ani značka Škoda. Hned dvě stříbrné sošky stylizovaných automobilových „Oskarů“ totiž putovaly i do Mladé Boleslavi. Za novou mezinárodní internetovou prezentaci automobilky www.skoda-auto.com převzal stříbrného „Ottocara“ šéf Škoda Auto Internet Teamu Milan Dědek a druhou sošku ze stejného kovu pak za reklamní spot „Skoda Superb Boy“ vedoucí útvaru marketingové komunikace Škoda Auto, Rolf Schumann.

Devítičlenná mezinárodní porota rozdělila v kategoriích reklama, TV programy, website, multimedia, informační a prezentační filmy celkem 88 cen; z toho bylo 24 zlatých, 31 stříbrných a 32 bronzových. Letošního ročníku festivalu se zúčastnilo více než 300 kreativních týmů z oboru reklamy, podnikání v automobilovém průmyslu, výrobních firem a TV stanic z osmnácti zemí světa.

V oblasti informačních technologií a webových prezentací není pro firmu Škoda Auto Ottocar prvním oceněním. V roce 2001 získala titul e-firma roku za internetovou aplikaci Auto na přání a v následujícím roce titul Zavináč 2002, který každoročně vyhlašuje Akademie českého internetu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků