Dva automobiloví „Oskaři“ putovali z Frankfurtu do Mladé Boleslavi

Stříbrný Ottocar za mezinárodní internetovou prezentaci Škoda Auto. Druhý Ottocar pro reklamní spot „Skoda Superb Boy“.

Na slavnostním galavečeru v kongresovém centru IAA ve Frankfurtu n. M. proběhlo slavnostní předání cen vítězům prestižního mezinárodního festivalu reklamy, videa, multimedií a internetových prezentací z oblasti automobilového průmyslu „AutoVision“.
 
Mezi téměř devadesátkou kandidátů se letos neztratila ani značka Škoda. Hned dvě stříbrné sošky stylizovaných automobilových „Oskarů“ totiž putovaly i do Mladé Boleslavi. Za novou mezinárodní internetovou prezentaci automobilky www.skoda-auto.com převzal stříbrného „Ottocara“ šéf Škoda Auto Internet Teamu Milan Dědek a druhou sošku ze stejného kovu pak za reklamní spot „Skoda Superb Boy“ vedoucí útvaru marketingové komunikace Škoda Auto, Rolf Schumann.

Devítičlenná mezinárodní porota rozdělila v kategoriích reklama, TV programy, website, multimedia, informační a prezentační filmy celkem 88 cen; z toho bylo 24 zlatých, 31 stříbrných a 32 bronzových. Letošního ročníku festivalu se zúčastnilo více než 300 kreativních týmů z oboru reklamy, podnikání v automobilovém průmyslu, výrobních firem a TV stanic z osmnácti zemí světa.

V oblasti informačních technologií a webových prezentací není pro firmu Škoda Auto Ottocar prvním oceněním. V roce 2001 získala titul e-firma roku za internetovou aplikaci Auto na přání a v následujícím roce titul Zavináč 2002, který každoročně vyhlašuje Akademie českého internetu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků