Duramax 4,5 V8, čistý nafťák pro Američany

Koncern General Motors představil nový naftový osmiválec Duramax o objemu 4,5 l, který bude určen pro velké vozy koncernu jako je Hummer H2, nebo Chevrolet Silverado.

Osmiválcový agregát o objemu 4,5 l bude disponovat výkonem 231 kW (310 k) a točivým momentem 705 Nm. Jeho hlavní předností budou ale velmi nízké emise. Proti současným konkurenčním motorům bude mít daleko větší účinnost spalování, což se podepíše na nižší spotřebě a hlavně na nižších emisích.

Ty jsou u tohoto motoru prý tak nízké, že dokáži plnit i ty nejpřísnější americké limity a navíc již s předstihem dvou let dokáže plnit ty budoucí. Konkrétní čísla ale neznáme, agregát bude navíc i přes nynější představení do produkce uveden nejdříve za dva roky.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků