Důkladné maskování v praxi. Poznali byste novou Škodu Fabia?

27 komentářů

Franta
2. srpna • 11:29

Že by konečně nová Fóbie nebyla jedno z nejhnusnějších aut na světě (jako ta současná)? To by bylo fajn, vždycky, když ji vidím, nechápu, jak si takovou zrůdu může někdo koupit pro soukromý užívání. U služebáků je to jedno, tam jsou priority jinde (nízká cena, servisní náklady a fakt, že po účetním odepsání může jít rovnou do šrotu). Hrůza!!!

mila
13. července • 9:40

Nenapadlo vás že škodovka zkouší i pro volkswagen různé motorzace, nebo třeba že není pojištěné vozidlo ale pouze značky které jsou přenosné?? :D
Prostě pro VW zkouší nějakou aplikaci.

mila
13. července • 9:44

http://www.flickr.com/photos/72007988@N04/79397... ...
a tohle je asi zamaskovanej superb ne??? :D

M
23. května • 10:00

Ak sa pozriete pozorne, tak aj rámik okolo značky má nápis Škoda zákaznické centrum... to je jasný dôkaz že VW testuje pri akom silnom brzdení tam ešte značka ostane..

jezzy
22. května • 23:45

dolní část nárazníku vypadá jako škoda... ale myslim spiš že klukum dali polo a udelejte z toho fabii :D že to je jen začátek

(((())))
22. května • 19:32

Vypadá to jako Dacie :-D

Revan_21
22. května • 21:38

Ne:D Jako Dacie vypadá ten nový sedan od mitsubishi :D

furgon
22. května • 16:16

eFka sice škodovky jsou, ale může se na tom autě testovat cokoliv - od chlazení motoru, elektriku, přes agregát, brzdy atd.. ve vývoji v MB jezdí několik nejen VW Polo a rozhodně nejde o žádnou mulu, tak bych to tak nedramatizoval pane autore...

Zvědavec
22. května • 14:58

K čemu asi je ten váleček na střeše?

Karlos
22. května • 22:05

To je jednoduchý, mají tam čidlo teploty okolního vzduchu.
A vzhledem k tomu, že to je beztak focený někde na Grossglockneru a že tam lezou z kol (nábojů) taková "udělátka" (jsou tam vyvedeny čidla od brzd), tak je celkem pravděpodobný, že zkoušej brzdy.

Jouza
22. května • 18:59

videl bych to na venturiho trubici ...

GL
22. května • 14:31

Testování vhodnosti nárazníku pro chlazení motoru a aerodynamiku. Opravdu je to nárazník nové Fabie

_
22. května • 17:22

mlč!

Demo
22. května • 18:15

Mluv! :-))

Felix
22. května • 12:59

Redakce je asi pozadu. My máme na autosalonu např. značku M1234 když se dívám patří na Ford, ale je přenosná, Takže ji mohu využít na cokoliv nepletu-li se. Takže je to klasické VW. :-D

JuDr. Dolfi
22. května • 12:12

;-) hele já žádný maskování nevidim.. je to prostě VW POLO jak vyšitý.. takže asi vw nechá škodovku plácnout "rapidovou" masku na jejich polo.. ale co.... furt lepší jak patvar fabie 2 - (dizajnér fábie II by měl dostat okamžitě na držku) B-]

x12345678
22. května • 14:57

S tím bych - byť design je subjektivní - docela souhlasil, ač sám bych navrhoval razantnější trest, například zavěšení za ohanbí. Smutné je, že co nestačili napáchat zvenku, posílili vevnitř. Fabia první generace měla sice tvrdé platy, ale například na dveřích alespoň vylepšené vlisovanou vrstvou tkaniny. Dvojka už je francouzsko-korejská snůška ohavně vylisovaných tvrdých plastů s nezačištěnými hranami. Zejména výplně předních dveří na horní straně u oken jsou opravdu otřesné. A takových úkazů je u Fab2 hodně.

josephko
22. května • 12:10

Kde zostala autorova logika? Alebo to je oneskorený apríl?
V prípade VW tzv. mula t.j. auto, ktoré má kvôli maskovaniu karosériu iného auta, nedáva žiadny zmysel. Pretože Polo sa od Fabie či od Ibizy odlišuje práve a len tou karosériou. Podvozok, motory a prevodovka je úplne rovnaká. Takže čo by asi škodovka zistila nového s karosériou od Pola, zostáva pre mňa záhadou. Testy dávajú zmysel len so škodováckou karosériou.

Yazaman
22. května • 21:17

Já zase myslím, že použití Pola by smysl dávalo. Předpokládám totiž, že nová Fabia bude mít platformu MQB a nebude tedy technicky shodná se stávajícím Polem. Taky to nejspíš bude první auto velikosti Polo/Fabia na nové platformě, takže by existence takovéto muly opodstatnění měla.

Eddy
22. května • 16:32

Presne tak. V rámci VW sa používa aj výraz Technikträger, čo znamená, že podvozková plošina karosérie vrátane dielov podvozku je nová a iba nadstavba karosérie a výbava je stará.

Vendelín
22. května • 12:38

Dyť jo, potřebujou otestovat ty nové poklice :D

Mikys
22. května • 11:41

Možná podle poklic - takové používá nově právě Škoda :-)

Michal
22. května • 17:56

Jo jo, přesně tak. Do budoucna budou mít všechny vozy Škoda pouze tyto poklice, na hlíny rovnou zapomeňte :-D.

Revan_21
22. května • 19:18

Jojo, na hlíně totiž opravdová auto nejezdí............ :-/

Revan_21
22. května • 11:09

Tak tohle je maskování lvl: expert :D

Vendelín
22. května • 10:47

tak to je dobrý

x12345678
22. května • 14:51

Ale houbeles, je to bublina o ničem. Výpis z CKP neznamená vůbec nic jiného, než že na tuto registrační značku se pojistné uzavírá vždy na kalendářní rok. F značky jsou přenosné a je úplně jedno, jestli je dnes na porsche a zítra na opelu.
A neznamená to nutně ani to, že by vozidlo bylo výrobek Škody auto. Ta v rámci vývojového programu může klidně testovat Polo.

Doporučujeme

Články odjinud