Důkladné maskování v praxi. Poznali byste novou Škodu Fabia?

Vendelín  |  22. 05. 2013 10:47

tak to je dobrý

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  22. 05. 2013 14:51

Ale houbeles, je to bublina o ničem. Výpis z CKP neznamená vůbec nic jiného, než že na tuto registrační značku se pojistné uzavírá vždy na kalendářní rok. F značky jsou přenosné a je úplně jedno, jestli je dnes na porsche a zítra na opelu.
A neznamená to nutně ani to, že by vozidlo bylo výrobek Škody auto. Ta v rámci vývojového programu může klidně testovat Polo.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  22. 05. 2013 11:09

Tak tohle je maskování lvl: expert :D

Odpovědět  |   | 
Mikys  |  22. 05. 2013 11:41

Možná podle poklic - takové používá nově právě Škoda

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 05. 2013 17:56

Jo jo, přesně tak. Do budoucna budou mít všechny vozy Škoda pouze tyto poklice, na hlíny rovnou zapomeňte .

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  22. 05. 2013 19:18

Jojo, na hlíně totiž opravdová auto nejezdí............

Odpovědět  |   | 
josephko  |  22. 05. 2013 12:10

Kde zostala autorova logika? Alebo to je oneskorený apríl?
V prípade VW tzv. mula t.j. auto, ktoré má kvôli maskovaniu karosériu iného auta, nedáva žiadny zmysel. Pretože Polo sa od Fabie či od Ibizy odlišuje práve a len tou karosériou. Podvozok, motory a prevodovka je úplne rovnaká. Takže čo by asi škodovka zistila nového s karosériou od Pola, zostáva pre mňa záhadou. Testy dávajú zmysel len so škodováckou karosériou.

Odpovědět  |   | 
Vendelín  |  22. 05. 2013 12:38

Dyť jo, potřebujou otestovat ty nové poklice :D

Odpovědět  |   | 
Eddy  |  22. 05. 2013 16:32

Presne tak. V rámci VW sa používa aj výraz Technikträger, čo znamená, že podvozková plošina karosérie vrátane dielov podvozku je nová a iba nadstavba karosérie a výbava je stará.

Odpovědět  |   | 
Yazaman  |  22. 05. 2013 21:17

Já zase myslím, že použití Pola by smysl dávalo. Předpokládám totiž, že nová Fabia bude mít platformu MQB a nebude tedy technicky shodná se stávajícím Polem. Taky to nejspíš bude první auto velikosti Polo/Fabia na nové platformě, takže by existence takovéto muly opodstatnění měla.

Odpovědět  |   | 
JuDr. Dolfi  |  22. 05. 2013 12:12

hele já žádný maskování nevidim.. je to prostě VW POLO jak vyšitý.. takže asi vw nechá škodovku plácnout "rapidovou" masku na jejich polo.. ale co.... furt lepší jak patvar fabie 2 - (dizajnér fábie II by měl dostat okamžitě na držku)

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  22. 05. 2013 14:57

S tím bych - byť design je subjektivní - docela souhlasil, ač sám bych navrhoval razantnější trest, například zavěšení za ohanbí. Smutné je, že co nestačili napáchat zvenku, posílili vevnitř. Fabia první generace měla sice tvrdé platy, ale například na dveřích alespoň vylepšené vlisovanou vrstvou tkaniny. Dvojka už je francouzsko-korejská snůška ohavně vylisovaných tvrdých plastů s nezačištěnými hranami. Zejména výplně předních dveří na horní straně u oken jsou opravdu otřesné. A takových úkazů je u Fab2 hodně.

Odpovědět  |   | 
Felix  |  22. 05. 2013 12:59

Redakce je asi pozadu. My máme na autosalonu např. značku M1234 když se dívám patří na Ford, ale je přenosná, Takže ji mohu využít na cokoliv nepletu-li se. Takže je to klasické VW.

Odpovědět  |   | 
GL  |  22. 05. 2013 14:31

Testování vhodnosti nárazníku pro chlazení motoru a aerodynamiku. Opravdu je to nárazník nové Fabie

Odpovědět  |   | 
_  |  22. 05. 2013 17:22

mlč!

Odpovědět  |   | 
Demo  |  22. 05. 2013 18:15

Mluv!

Odpovědět  |   | 
Zvědavec  |  22. 05. 2013 14:58

K čemu asi je ten váleček na střeše?

Odpovědět  |   | 
Jouza  |  22. 05. 2013 18:59

videl bych to na venturiho trubici ...

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  22. 05. 2013 22:05

To je jednoduchý, mají tam čidlo teploty okolního vzduchu.
A vzhledem k tomu, že to je beztak focený někde na Grossglockneru a že tam lezou z kol (nábojů) taková "udělátka" (jsou tam vyvedeny čidla od brzd), tak je celkem pravděpodobný, že zkoušej brzdy.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  22. 05. 2013 16:16

eFka sice škodovky jsou, ale může se na tom autě testovat cokoliv - od chlazení motoru, elektriku, přes agregát, brzdy atd.. ve vývoji v MB jezdí několik nejen VW Polo a rozhodně nejde o žádnou mulu, tak bych to tak nedramatizoval pane autore...

Odpovědět  |   | 
(((())))  |  22. 05. 2013 19:32

Vypadá to jako Dacie

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  22. 05. 2013 21:38

Ne:D Jako Dacie vypadá ten nový sedan od mitsubishi :D

Odpovědět  |   | 
jezzy  |  22. 05. 2013 23:45

dolní část nárazníku vypadá jako škoda... ale myslim spiš že klukum dali polo a udelejte z toho fabii :D že to je jen začátek

Odpovědět  |   | 
M  |  23. 05. 2013 10:00

Ak sa pozriete pozorne, tak aj rámik okolo značky má nápis Škoda zákaznické centrum... to je jasný dôkaz že VW testuje pri akom silnom brzdení tam ešte značka ostane..

Odpovědět  |   | 
mila  |  13. 07. 2013 09:40

Nenapadlo vás že škodovka zkouší i pro volkswagen různé motorzace, nebo třeba že není pojištěné vozidlo ale pouze značky které jsou přenosné?? :D
Prostě pro VW zkouší nějakou aplikaci.

Odpovědět  |   | 
mila  |  13. 07. 2013 09:44

http://www.flickr.com/photos/72007988@N04/79397... ...


a tohle je asi zamaskovanej superb ne??? :D

Odpovědět  |   | 
Franta  |  02. 08. 2013 11:29

Že by konečně nová Fóbie nebyla jedno z nejhnusnějších aut na světě (jako ta současná)? To by bylo fajn, vždycky, když ji vidím, nechápu, jak si takovou zrůdu může někdo koupit pro soukromý užívání. U služebáků je to jedno, tam jsou priority jinde (nízká cena, servisní náklady a fakt, že po účetním odepsání může jít rovnou do šrotu). Hrůza!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 14 N/A