Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

22 komentářů

trader-krakra
29. prosince • 10:19

Z článku opravdu není vidět které auto je lepší. Obě jsou vynikající auta.

František Scherbaum
28. prosince • 15:45

moc pěkný srovnání, sice pořád nevím, které bych si jednou pořídil :) alespoň si o tom nechám zdát :)

pulDag
27. září • 15:53

čím se fotilo?

Jig
27. prosince • 9:29

stačí se trošku víc dívat... Canon EOS-1Ds Mark III + Photoshop

Antiautomat
27. září • 14:40

Pekny test, davam jednotku :-)
Aspon u mna vitazi porsche...

Stefan
27. září • 11:20

aký duel volkswagen ako vokswagen..?!!:-/

Stefan
24. července • 9:15

VW alias VW čo vlastne porovnávajú,,,???B-]

Zdenek
28. července • 14:34

Než začnete používat cizí termity, tak si aspoň zjistěte, co znamenají.

Stefan
24. července • 9:16

TOTO SU NORMALNE AUTá???VED keby som si mal sadnuť do nich tak mi vyskoší platnička!!! to su len autá pre neukojených pubertákov!!!:-O

x12345678
24. července • 13:35

Proletáři všech zemí, spojte se?

Pavel
23. července • 14:58

Už dlouho jsem na českým webu neviděl tak hezký fotky testovaných aut. Dobrá práce...

Chendys
23. července • 16:49

Zrovna jsem to chtěl též napsat. Opravdu krásné fotky!

Franta
23. července • 10:02

Měl jsem možnost jezdit s oběma vozy na Nurburgringu (F1 Ring). Můj subjektivní dojem byl: Porsche bylo nepatrně rychlejší, ale byl tam větší rozptyl časů. S vozem jsem se musel na limitu neustále "prát". Každá menší nerovnost auto rozhodí. Oproti tomu Audi byla na limitu mnohem klidnější. Dalo se s R8 jezdit "konstantní" časy. Překvapila mě u 911 velká nedotáčivost v zatáčce Dunlop a také v poslední zatáčce před cílovou rovinkou. Audi tam byla také nedotáčivá, ale méně. Jako cestovní auto je pohodlnější a klidnější R8. Opět podotýkám, že se jedná o mé subjektivní dojmy, se kterými nemusíte souhlasit. Můj první angličák byl 911, takže očekáváte, že bych volil 911. Já bych volil R8, protože mě více vyhovuje (není lepší!)

Zelí
27. září • 15:09

Podvozek Porsche 911 musí být postaven jako silně nedotáčivý. Jinak by to auto nefungovalo. Nedotáčivost není ničím překvapivým.

Karel
23. července • 8:56

Krasne fotky. Zejmena ty pod mostem se fakt povedly. A text je taky radost cist.

Brutus
23. července • 8:04

No konečně auta pro normální chlapy. Žádné tuhé nápravy, hektolitry v kufru...:-D

Petr Doupal (Doupik)
23. července • 0:59

Konečně na českém serveru nějaké trochu odlišující se fotky, díky.

vojta
23. července • 0:26

Bezva test! Ale ja bych nebral ani jedno. Corvetta je rychlejsi, praktictejsi, levnejsi a hezci ;-). Taky super auticka , ale ja mam jasno!

coubes
22. července • 21:48

Pamatuji si, jak se začala R8 objevovat v časopisech jako koncept s předpokladem výroby. Tehdy jsem si říkal, že to je neskutečné, že tahle futuristická věcička opravdu bude ke koupi a bude jezdi po silnici. V tomto souboji, ale vizuálně pro mne vyhrálo těsně 911. A paradoxně si cením toho precizně vyšperkovanému odkazu k první 911. Asi poslední 3 generace 911 mi připadaly dosti fádní a nijaké, ale tahle se neskutečně povedla. I odkaz na spartánský interiér, kdy v autě byly prostě sedačky volant a pedály mě baví víc, než vymazlený nástřel zítřků v podání Audi. Libí se mi oba vozy, ale subjektivně mě tato generace 911 bere více za srdce. ;-)

Lacomme
22. července • 20:39

Jirka nasadil latku velmi vysoko, paradne se mi to cetlo , asi zitra oprasim Speed ;-)

A7Gkiller
22. července • 20:20

Velmi dobrý test a čtivě napsaný. Jen mě štve to, že někdo napíše, že Vmax je o zanedbatelných 3kmh nižší. 300kmh je 1.liga, 297kmh je prostě pod 300, to umí kde kdo :)

Gouda
27. září • 19:58

Mě obecně štve jakákoliv upjatost na nějakou cifru. To číslo je kulaté, protože je to náhodou v desítkové soustavě, a protože jednotky jsou náhodou definovány tak, jak jsou. Smysl mají přirozené bariéry nezávislé na jednotkách a číselných systémech, jako třeba rychlost zvuku.

Doporučujeme

Články odjinud