Z článku opravdu není vidět které auto je lepší. Obě jsou vynikající auta.
moc pěkný srovnání, sice pořád nevím, které bych si jednou pořídil :) alespoň si o tom nechám zdát :)
čím se fotilo?
stačí se trošku víc dívat... Canon EOS-1Ds Mark III + Photoshop
Pekny test, davam jednotku :-)Aspon u mna vitazi porsche...
aký duel volkswagen ako vokswagen..?!!:-/
VW alias VW čo vlastne porovnávajú,,,???B-]
Než začnete používat cizí termity, tak si aspoň zjistěte, co znamenají.
TOTO SU NORMALNE AUTá???VED keby som si mal sadnuť do nich tak mi vyskoší platnička!!! to su len autá pre neukojených pubertákov!!!:-O
Proletáři všech zemí, spojte se?
Už dlouho jsem na českým webu neviděl tak hezký fotky testovaných aut. Dobrá práce...
Zrovna jsem to chtěl též napsat. Opravdu krásné fotky!
Měl jsem možnost jezdit s oběma vozy na Nurburgringu (F1 Ring). Můj subjektivní dojem byl: Porsche bylo nepatrně rychlejší, ale byl tam větší rozptyl časů. S vozem jsem se musel na limitu neustále "prát". Každá menší nerovnost auto rozhodí. Oproti tomu Audi byla na limitu mnohem klidnější. Dalo se s R8 jezdit "konstantní" časy. Překvapila mě u 911 velká nedotáčivost v zatáčce Dunlop a také v poslední zatáčce před cílovou rovinkou. Audi tam byla také nedotáčivá, ale méně. Jako cestovní auto je pohodlnější a klidnější R8. Opět podotýkám, že se jedná o mé subjektivní dojmy, se kterými nemusíte souhlasit. Můj první angličák byl 911, takže očekáváte, že bych volil 911. Já bych volil R8, protože mě více vyhovuje (není lepší!)
Podvozek Porsche 911 musí být postaven jako silně nedotáčivý. Jinak by to auto nefungovalo. Nedotáčivost není ničím překvapivým.
Krasne fotky. Zejmena ty pod mostem se fakt povedly. A text je taky radost cist.
No konečně auta pro normální chlapy. Žádné tuhé nápravy, hektolitry v kufru...:-D
Konečně na českém serveru nějaké trochu odlišující se fotky, díky.
Bezva test! Ale ja bych nebral ani jedno. Corvetta je rychlejsi, praktictejsi, levnejsi a hezci ;-). Taky super auticka , ale ja mam jasno!
Pamatuji si, jak se začala R8 objevovat v časopisech jako koncept s předpokladem výroby. Tehdy jsem si říkal, že to je neskutečné, že tahle futuristická věcička opravdu bude ke koupi a bude jezdi po silnici. V tomto souboji, ale vizuálně pro mne vyhrálo těsně 911. A paradoxně si cením toho precizně vyšperkovanému odkazu k první 911. Asi poslední 3 generace 911 mi připadaly dosti fádní a nijaké, ale tahle se neskutečně povedla. I odkaz na spartánský interiér, kdy v autě byly prostě sedačky volant a pedály mě baví víc, než vymazlený nástřel zítřků v podání Audi. Libí se mi oba vozy, ale subjektivně mě tato generace 911 bere více za srdce. ;-)
Jirka nasadil latku velmi vysoko, paradne se mi to cetlo , asi zitra oprasim Speed ;-)
Velmi dobrý test a čtivě napsaný. Jen mě štve to, že někdo napíše, že Vmax je o zanedbatelných 3kmh nižší. 300kmh je 1.liga, 297kmh je prostě pod 300, to umí kde kdo :)
Mě obecně štve jakákoliv upjatost na nějakou cifru. To číslo je kulaté, protože je to náhodou v desítkové soustavě, a protože jednotky jsou náhodou definovány tak, jak jsou. Smysl mají přirozené bariéry nezávislé na jednotkách a číselných systémech, jako třeba rychlost zvuku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.