Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

A7Gkiller  |  22. 07. 2013 20:20

Velmi dobrý test a čtivě napsaný. Jen mě štve to, že někdo napíše, že Vmax je o zanedbatelných 3kmh nižší. 300kmh je 1.liga, 297kmh je prostě pod 300, to umí kde kdo :)

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  27. 09. 2013 19:58

Mě obecně štve jakákoliv upjatost na nějakou cifru. To číslo je kulaté, protože je to náhodou v desítkové soustavě, a protože jednotky jsou náhodou definovány tak, jak jsou. Smysl mají přirozené bariéry nezávislé na jednotkách a číselných systémech, jako třeba rychlost zvuku.

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  22. 07. 2013 20:39

Jirka nasadil latku velmi vysoko, paradne se mi to cetlo , asi zitra oprasim Speed

Odpovědět  |   | 
coubes  |  22. 07. 2013 21:48

Pamatuji si, jak se začala R8 objevovat v časopisech jako koncept s předpokladem výroby. Tehdy jsem si říkal, že to je neskutečné, že tahle futuristická věcička opravdu bude ke koupi a bude jezdi po silnici. V tomto souboji, ale vizuálně pro mne vyhrálo těsně 911. A paradoxně si cením toho precizně vyšperkovanému odkazu k první 911. Asi poslední 3 generace 911 mi připadaly dosti fádní a nijaké, ale tahle se neskutečně povedla. I odkaz na spartánský interiér, kdy v autě byly prostě sedačky volant a pedály mě baví víc, než vymazlený nástřel zítřků v podání Audi. Libí se mi oba vozy, ale subjektivně mě tato generace 911 bere více za srdce.

Odpovědět  |   | 
vojta  |  23. 07. 2013 00:26

Bezva test! Ale ja bych nebral ani jedno. Corvetta je rychlejsi, praktictejsi, levnejsi a hezci . Taky super auticka , ale ja mam jasno!

Odpovědět  |   | 

Konečně na českém serveru nějaké trochu odlišující se fotky, díky.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  23. 07. 2013 08:04

No konečně auta pro normální chlapy. Žádné tuhé nápravy, hektolitry v kufru...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 07. 2013 08:56

Krasne fotky. Zejmena ty pod mostem se fakt povedly. A text je taky radost cist.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  23. 07. 2013 10:02

Měl jsem možnost jezdit s oběma vozy na Nurburgringu (F1 Ring). Můj subjektivní dojem byl: Porsche bylo nepatrně rychlejší, ale byl tam větší rozptyl časů. S vozem jsem se musel na limitu neustále "prát". Každá menší nerovnost auto rozhodí. Oproti tomu Audi byla na limitu mnohem klidnější. Dalo se s R8 jezdit "konstantní" časy. Překvapila mě u 911 velká nedotáčivost v zatáčce Dunlop a také v poslední zatáčce před cílovou rovinkou. Audi tam byla také nedotáčivá, ale méně. Jako cestovní auto je pohodlnější a klidnější R8. Opět podotýkám, že se jedná o mé subjektivní dojmy, se kterými nemusíte souhlasit. Můj první angličák byl 911, takže očekáváte, že bych volil 911. Já bych volil R8, protože mě více vyhovuje (není lepší!)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 09. 2013 15:09

Podvozek Porsche 911 musí být postaven jako silně nedotáčivý. Jinak by to auto nefungovalo. Nedotáčivost není ničím překvapivým.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 07. 2013 14:58

Už dlouho jsem na českým webu neviděl tak hezký fotky testovaných aut. Dobrá práce...

Odpovědět  |   | 
Chendys  |  23. 07. 2013 16:49

Zrovna jsem to chtěl též napsat. Opravdu krásné fotky!

Odpovědět  |   | 
Stefan  |  24. 07. 2013 09:15

VW alias VW čo vlastne porovnávajú,,,???

Odpovědět  |   | 
Stefan  |  24. 07. 2013 09:16

TOTO SU NORMALNE AUTá???VED keby som si mal sadnuť do nich tak mi vyskoší platnička!!! to su len autá pre neukojených pubertákov!!!

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 07. 2013 13:35

Proletáři všech zemí, spojte se?

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  28. 07. 2013 14:34

Než začnete používat cizí termity, tak si aspoň zjistěte, co znamenají.

Odpovědět  |   | 
Stefan  |  27. 09. 2013 11:20

aký duel volkswagen ako vokswagen..?!!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 09. 2013 14:40

Pekny test, davam jednotku
Aspon u mna vitazi porsche...

Odpovědět  |   | 
pulDag  |  27. 09. 2013 15:53

čím se fotilo?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  27. 12. 2013 09:29

stačí se trošku víc dívat... Canon EOS-1Ds Mark III + Photoshop

Odpovědět  |   | 

moc pěkný srovnání, sice pořád nevím, které bych si jednou pořídil :) alespoň si o tom nechám zdát :)

Myslet pozitivně v každém okamžiku

Odpovědět  |   | 
trader-krakra  |  29. 12. 2013 10:19

Z článku opravdu není vidět které auto je lepší. Obě jsou vynikající auta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 32 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A