Důchodce se svým Porsche 356 ujel přes milion mil

Z Ameriky se na nás chrlí jeden neuvěřitelný příběh za druhým. Svědčí o tom i životní cesta důchodce s jeho legendou Porsche 356.
Důchodce se svým Porsche 356 ujel přes milion mil

Guy Newmark je úplně běžný 72letý důchodce. V garáži ale ukrývá skutečný poklad. Jako jeden z mála se může pochlubit vlastnictvím legendárního Porsche 356 v opravdu skvělém stavu.

Vůz koupil jeho otec, když mu byly jen tři měsíce. Poté, co Guy úspěšně dokončil vysokou školu, otec mu auto věnoval jako dárek. Od té doby o něj pečlivě pečuje a využívá jej denně po více než 40 let. Nedávno dokonce překonal se svým 56 letým miláčkem přezdívaným "Blu" hranici - jeden milion najetých mil (1 609 344 kilometrů).  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Porsche 356 bylo vůbec prvním vozem, které dostalo označení Porsche. První vůz sjel z výrobní linky už v roce 1948, úplně poslední v roce 1965. Za ty roky se celkově vyrobilo 76 313 kusů. Následně se stal nástupcem tohoto sporťáku model s označením 911. 

 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků