Ducati uvádí skládací elektrokola. Na designu pracovalo i studio Italdesign

Tentokrát žádný mocný superbike, ale radši nové elektrokolo. Tohle je navíc skládací!

Asi vás nepřekvapí, že slavná italská značka Ducati se dnes už nebojí ani spojení jízdních kol a elektromobility. Ostatně elektrokol najdete v nabídce společnosti hned několik. Své portfolio lehčích dopravních prostředků na elektřinu teď navíc rozšiřuje řadou malých skládacích kol ve spolupráci se společností MT Distribution.

Motocykl, skútr a koloběžka v jednom? Češi s touto šíleností bodují i ve světě

Motocykl, skútr a koloběžka v jednom? Češi s touto šíleností bodují i ve světě

Malá skládací e-kola přichází hned ve třech modelech, a to jako Ducati Urban-E a Ducati Scrambler SCR-E a SCR-E Sport. V každém případě čekejte lehký hliníkový rám s jednoduchým systémem složení kola do poloviční délky, odpruženou přední vidlici a design za všechny prachy.

V případě modelu Urban-E navrhovali rám kola designéři z italského studia Italdesign. Na přídi je pak přímo do rámu zakomponováno stylové LED osvětlení. Mezi řídítky najdete LCD displej ukazující kapacitu baterie, rychlost či okolní teplotu. Baterie o kapacitě 378 Wh má v rámu kola připomínat nádrž motocyklů Ducati.

Nadšenec postavil Ducati z Lega v životní velikosti. Potřeboval 400.000 kostek

Nadšenec postavil Ducati z Lega v životní velikosti. Potřeboval 400.000 kostek

U Scramblerů Ducati zmiňuje i dojezd mezi 70 až 80 kilometry, kdy větší vzdálenost ujedete na schopnější verzi SCR-E Sport s 468 Wh baterií, která je rovněž vybavena hladkými silničními pneumatikami. Standardní SCR-E má kapacitu 374,4 Wh a dostala širší terénní pneu.

Cenovky skládacích e-kol v tiskové zprávě Ducati nezmiňuje. Určitě to ale nebude málo. Čistě s ohledem na její současnou řadu elektrokol, která začíná od 3699 eur (asi 96.000 Kč).

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 12 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků