Ducati Multistrada 1100 a 1100 S: první info a foto

Novinkou v nabídce Ducati bude od příštího roku model Multistrada 1100 a Multistrada 1100 S. Pohonnou jednotku by měl tvořit nový dvouválec do L o objemu 1078 ccm s desmodromickým rozvodem ventilů. Motor bude mít výkon 70 kW (95 k) v 7 750 ot/min a maximální točivý moment 103 Nm v 4 750 ot/min.

Příhradový rám z ocelových trubek má ve výbavě vpředu plně nastavitelnou obrácenou vidlici Marzocchi, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s centrálním, plně nastavitelným tlumičem Sachs. Brzdový systém dodala firma Brembo. Suchá hmotnost Multistrady bude 196 kg.

Multistrada 1100 S se od základní verze liší především odpružením Öhlins, které na první pohled rozlišíte díky zlaté barvě na přední USD vidlici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100 S
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků