Ducati Multistrada 1100 a 1100 S: první info a foto

Novinkou v nabídce Ducati bude od příštího roku model Multistrada 1100 a Multistrada 1100 S. Pohonnou jednotku by měl tvořit nový dvouválec do L o objemu 1078 ccm s desmodromickým rozvodem ventilů. Motor bude mít výkon 70 kW (95 k) v 7 750 ot/min a maximální točivý moment 103 Nm v 4 750 ot/min.

Příhradový rám z ocelových trubek má ve výbavě vpředu plně nastavitelnou obrácenou vidlici Marzocchi, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s centrálním, plně nastavitelným tlumičem Sachs. Brzdový systém dodala firma Brembo. Suchá hmotnost Multistrady bude 196 kg.

Multistrada 1100 S se od základní verze liší především odpružením Öhlins, které na první pohled rozlišíte díky zlaté barvě na přední USD vidlici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100 S
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků