Ducati Multistrada 1100 a 1100 S: první info a foto

Novinkou v nabídce Ducati bude od příštího roku model Multistrada 1100 a Multistrada 1100 S. Pohonnou jednotku by měl tvořit nový dvouválec do L o objemu 1078 ccm s desmodromickým rozvodem ventilů. Motor bude mít výkon 70 kW (95 k) v 7 750 ot/min a maximální točivý moment 103 Nm v 4 750 ot/min.

Příhradový rám z ocelových trubek má ve výbavě vpředu plně nastavitelnou obrácenou vidlici Marzocchi, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s centrálním, plně nastavitelným tlumičem Sachs. Brzdový systém dodala firma Brembo. Suchá hmotnost Multistrady bude 196 kg.

Multistrada 1100 S se od základní verze liší především odpružením Öhlins, které na první pohled rozlišíte díky zlaté barvě na přední USD vidlici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100 S
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků