Ducati Multistrada 1100 a 1100 S: první info a foto

Novinkou v nabídce Ducati bude od příštího roku model Multistrada 1100 a Multistrada 1100 S. Pohonnou jednotku by měl tvořit nový dvouválec do L o objemu 1078 ccm s desmodromickým rozvodem ventilů. Motor bude mít výkon 70 kW (95 k) v 7 750 ot/min a maximální točivý moment 103 Nm v 4 750 ot/min.

Příhradový rám z ocelových trubek má ve výbavě vpředu plně nastavitelnou obrácenou vidlici Marzocchi, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s centrálním, plně nastavitelným tlumičem Sachs. Brzdový systém dodala firma Brembo. Suchá hmotnost Multistrady bude 196 kg.

Multistrada 1100 S se od základní verze liší především odpružením Öhlins, které na první pohled rozlišíte díky zlaté barvě na přední USD vidlici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100 S
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků