Ducati Multistrada 1100 a 1100 S: první info a foto

Novinkou v nabídce Ducati bude od příštího roku model Multistrada 1100 a Multistrada 1100 S. Pohonnou jednotku by měl tvořit nový dvouválec do L o objemu 1078 ccm s desmodromickým rozvodem ventilů. Motor bude mít výkon 70 kW (95 k) v 7 750 ot/min a maximální točivý moment 103 Nm v 4 750 ot/min.

Příhradový rám z ocelových trubek má ve výbavě vpředu plně nastavitelnou obrácenou vidlici Marzocchi, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s centrálním, plně nastavitelným tlumičem Sachs. Brzdový systém dodala firma Brembo. Suchá hmotnost Multistrady bude 196 kg.

Multistrada 1100 S se od základní verze liší především odpružením Öhlins, které na první pohled rozlišíte díky zlaté barvě na přední USD vidlici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ducati Multistrada 1100 S
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků