Ducati Monster 695: ještě silnější monstrum

Ducati nahradí svůj známý naked bike Monster 620 novější verzí s továrním označením Monster 695. Hlavním rozdílem je nový, vzduchem chlazený, motor se zvětšeným zdvihovým objemem, který disponuje výkonem 53,7 kW (73 k).
Ducati Monster 695: ještě silnější monstrum

Známý italský výrobce motocyklů, firma Ducati, na svých internetových stránkách představila novou tvář populárního naháče (naked bike), model Monster 695. Nová generace základní verze Monsteru bude při své celkové suché hmotnosti 168 kg opět oblíbeným jednostopým vozidlem pro horlivé začátečníky, něžné pohlaví i pro zkušené jezdce a větrem ošlehané bikery.

Jak už z typového označení vyplývá, Monster dostane motor se sevřením válců s úhlem 90 stupňů (L2) o objemu 695 ccm. Celkový výkon povyskočí o 10 koní na 53,7 kW (73 k) při 8 500 ot/min a maximální kroutící moment se zvýší z původních 56 Nm na 62 Nm v 6 750 ot/min. Nový agregát bude mít sportovnější nádech a bez problémů bude plnit emisní normy euro 3.

Co se týče změn designu nového Monsteru, vizuálně si pozorovat všimne absence předního malého štítku. Pro větší komfort při jízdě budou i nepatrně širší řídítka a lehce modifikovaná pozice jezdce. Nový motocykl Ducati Monster 695 bude se bude prodávat od přelomu dubna a května letošního roku.


Ducati Monster 695

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků