Ducati Monster 695: ještě silnější monstrum

Ducati nahradí svůj známý naked bike Monster 620 novější verzí s továrním označením Monster 695. Hlavním rozdílem je nový, vzduchem chlazený, motor se zvětšeným zdvihovým objemem, který disponuje výkonem 53,7 kW (73 k).
Ducati Monster 695: ještě silnější monstrum

Známý italský výrobce motocyklů, firma Ducati, na svých internetových stránkách představila novou tvář populárního naháče (naked bike), model Monster 695. Nová generace základní verze Monsteru bude při své celkové suché hmotnosti 168 kg opět oblíbeným jednostopým vozidlem pro horlivé začátečníky, něžné pohlaví i pro zkušené jezdce a větrem ošlehané bikery.

Jak už z typového označení vyplývá, Monster dostane motor se sevřením válců s úhlem 90 stupňů (L2) o objemu 695 ccm. Celkový výkon povyskočí o 10 koní na 53,7 kW (73 k) při 8 500 ot/min a maximální kroutící moment se zvýší z původních 56 Nm na 62 Nm v 6 750 ot/min. Nový agregát bude mít sportovnější nádech a bez problémů bude plnit emisní normy euro 3.

Co se týče změn designu nového Monsteru, vizuálně si pozorovat všimne absence předního malého štítku. Pro větší komfort při jízdě budou i nepatrně širší řídítka a lehce modifikovaná pozice jezdce. Nový motocykl Ducati Monster 695 bude se bude prodávat od přelomu dubna a května letošního roku.


Ducati Monster 695

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků