Ducati má za sebou testy nového motoru pro MotoGP 2007

Ducati koncem dubna testovalo na italském okruhu v Mugellu svůj nový agregát s označením Desmosedici GP7. Motor o obejmu 800 ccm splňuje všechny normy pro závody královské třídy MotoGP od roku 2007.

Na motorce po okuhu létal tovární testman Vittoriano Guareschi a médiím sdělil pár svých dojmů: "Musím připustit, že jízda s GP7 je opravdu vzrušující. Mám ve zvyku zkoušet nové komponenty, ale GP7 je zcela nový stroj. Současné Desmosedici GP3 je už zastaralé a GP7 je krok správným směrem. Pro nás v továrně je to jako narození druhého dítěte, které se má čile k světu."

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků