mv agusta f4 cc ma vykon stejnej
Kurva nevim co mam napsat, to je parada, nadherna masina.
On je tam sice 4válec, ale nepracují vždy dva písty současně? Minimálně v minulé sezóně to tak Ducati v MotoGP myslím mělo.
Jo - to myslíš jako zdvojený "dvoupístový jednoválec" Manet ? To je nápad !
To by bola najvacsia blbost aku by konstrukter mohol urobit.
jak to tak tady čtu tak si říkám že jste vážně "tydýti"...každej kdo někdy seděl na motorce (mimo jawu 350)dobře ví že 200 koní z litrovýho motoru dvouválce do "V" a klasickýho 4válce je uplně něco jinýho......obyčejnou "dukárnou" monster 800 s nějakýma 77 koňma natrhnu v pružnosti a zrychlení prdel kdejaký 130 koňový 4válcový šestistovce z japonska at má litrovej výkon jakejkoli....nelze přeci srovnávat dvě uplně odlišný konstrukce motoru, kdo někdy seděl na litrovým čtyřválci a pak sedl na litrovýho dvouválce tak potvrdí že je každej motor uplně jinej
Jo, jenže to by to ten čtyřválec nesměl točit, aby jsi ho předjel. Jinak vytočí do otáček, kde tvuj dvouvál má zakázáno chodit a ty zůstaneš v zadu a budeš koukat. Každej 600ccm Fazer ti natrhne prdel.
Prosimtě kolik má v TP ta 77 koňová lemra maximálku?? 215? 600 I4 - 130koní 270 v TP
..akorát že tahle Ducati je 4vál - i když V
Asi tak nějak někdo tu nečte :)Dobře v pružnosti a zrychlení ano, ale 4 válec bude vždy výkonější na top speed.
Nebude lepší ani na zrychlení ani na top speed. Dvouválce mají o dost nižší max. otáčky - nižší výkon. Zdá se že se nemusí točit - je tím že mají polovinu válců. Hlubší zvuk. Jinak jsou nemastný neslaný. V nízkejch se můžou dokonce rozvxbrovat a ve vysokejch otáčkách mají červený pole. Takže žádnej prudkej nárust výkonu tam není. Nuda
Ted mě ještě napadlo, nevíte kolik tahle motorka má vážit? Trošku mi to výbavou připomíná stroje MV AUGUSTA, to je i stejná cenová hladina......... to že je všude v testech poslední je jiná věc :) Yamaha rulz a pak HRC :D
200 kobylek ve dvouválci do "V".......kurňa to musí rvát ruce
Aspon ste uz mohli napisat co to je ten desmodromicky rozvod.Pre tych co to zaujima, v skratke. Je to rozvod, pri ktorom sa ventily nezatvaraju pruzinou (alebo inym pasivnym systemom) ale ventil je nutene uzatvarany podobnym systemom ako v pripade otvarania vackou.
a je to choulostivý jak blázen!
Jelikož představený japonský litry příjdou taky s 200k a mnohem lepším vzhledem a nižší hmotností, tak není co řešit. A nemusí se otravovat s šíleně problémovým desmorozvodem
Myslím, že hlavní je ta exkluzivita. Japonský litry možná budou mít 200 k výkon, možná ne (slyšel jsem, že optimum je tak 170-180 k, taď se pracuje na výdrži komponentů a snižování hmotnosti), ale GSX-R, R1, Fireblade a Ninja budou opět masovky, Desmo RR bude v limitované edici a až ji uvidíš, sedneš si na prdel
Kazdy tu toci o 200 K ako by ta motorka mala tych 200 k, je tam pisane ze ma viac ako 200 k, takze moze mat aj 210 k, he
Už před šesti lety měla R6 litrovej výkon 200k. Tak není na čem pracovat
No množná až japonci udělají 6,0 l, tak se na těch 200 koní litrovýho výkonu do séie taky dostanou. Zatím ne ty fanatiku... přeji hodně závistivého zalikání...P.S. Kdo umí ten umí...Ostatní jen blbě čumí...
Boze muj, Wolfe... Ty jsi magor Vazne nejsem zastance ani italskych ani japonskych motorek, ale 200 koni litrovy vykon je realita a s objemem celkovym nema zadnou primou umeru, spis naopak kvuli nizsim hmotnostem pohyblivych casti... Takze seriovky: Yamaha R6: 211,6 HP/litr Suzuki GSX-R 600: 207,0 HP/litr Honda CBR 600RR: 195,3 HP/litr Kawasaki ZX-6R: 204,4 HP/litr Kawasaki ZX-6RR: 205,3 HP/litrTimto prispevkem jsem nechtel vyjadrit nic jineho nez odpoved na Wolfuv blabol
Honda CBR 600RR: 195,3 HP/litr - tak tohle neni urcite motorka s objemem 1000ccm a už vůbec ne s timhle výkonem....a o dalsich taky pochybuju ptz jsem se koukal na výkony tech ostatnich a jsou max 184k...
Že se rozčiluješ, Wolff je vylízanej magor na to že má hotovou vš, kterej si myslí, že co není italský, jako by nebylo.A přitom kdy jezdil akorát s ojetou mrkačkou Mazdou 323 a těď má ojetou Bravu.
Kristepane to je design. To je nadhera. To je proste...nemam slov. Nesouhlasim s prispevkem nade mnou. Mit 1,5milionu tak to do tohohle umeleckeho dila klidne dam. S italskym strojem nekupujete jenom rychlost a techniku, ale dostavate jejich temperament, jejich historii, jejich umelecky cit pro detail...proste Italove..ikdyz toci špagety vestern, tak v motorsportu a designu jsou dle meho nazoru stale o krok pred svetem. Kdo si takovou masinu poridi je stastny clovek. To totiz neni jen stroj. Je to to nejlepsi co mu muze takova zeme jako Italie co se tyce motocyklu dat. A to je pocta a kazdej by si toho mel vazit(ikdyz za to da az nekrestansky penize). No podivejte se na ty linie..ty voe to je nadhera. Je to obrovska motorka a pritom pusobi tak lehce narozdil od stejne silnych japonskych motorek. Nezbyva mi nez poprat mnoho stastnych kilometru a spoustu zazitku budoucim majitelum. Tise zavidim..
souhlas
Je to nádhera, u Ducati se fakt vytáhli
Za ty prachy bych se jim na ******. Za mega a pul si radeji koupim auto. A kdyz budu chtit motorku s vic jak 200 koňma tak si koupim nějakej HRC kit na CBR1000RR a mám to za 40% ceny tohodle sice hezkýho stroje.
Chudas, Chudas, , tohle je ale Ducati, zadna Honda , ale kazdopadne tu cenu asi urcite navyseji ty komponenty a celkovy naladeni, co naplat ze na RRko flaknes HRC, pojede to, to mas pravdu, ale pochybuju ze se to v zatacce udrzi na silnici. Tohle je proste zavodni motorka na znackach, nic vic nic min a to proste neco stoji, kdyz Honda soupne na znacky nejakej jejich special tak ta cena bude podobna (minus teda ta obvyky cenovy rozdil mezi tema spotrebakama a style m ala italove).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.