Ducati Desmosedici RR: Rudý ďábel se zrodil v Itálii

zban  |  14. 06. 2006 08:01

Je to nádhera, u Ducati se fakt vytáhli

Odpovědět  |   | 
Chudas  |  14. 06. 2006 09:26

Za ty prachy bych se jim na ******. Za mega a pul si radeji koupim auto. A kdyz budu chtit motorku s vic jak 200 koňma tak si koupim nějakej HRC kit na CBR1000RR a mám to za 40% ceny tohodle sice hezkýho stroje.

Odpovědět  |   | 
Hocekkk  |  14. 06. 2006 11:04

Chudas, Chudas, , tohle je ale Ducati, zadna Honda , ale kazdopadne tu cenu asi urcite navyseji ty komponenty a celkovy naladeni, co naplat ze na RRko flaknes HRC, pojede to, to mas pravdu, ale pochybuju ze se to v zatacce udrzi na silnici. Tohle je proste zavodni motorka na znackach, nic vic nic min a to proste neco stoji, kdyz Honda soupne na znacky nejakej jejich special tak ta cena bude podobna (minus teda ta obvyky cenovy rozdil mezi tema spotrebakama a  style m ala italove).

Odpovědět  |   | 
koman  |  14. 06. 2006 09:43

Kristepane to je design. To je nadhera. To je proste...nemam slov. Nesouhlasim s prispevkem nade mnou. Mit 1,5milionu tak to do tohohle umeleckeho dila klidne dam. S italskym strojem nekupujete jenom rychlost a techniku, ale dostavate jejich temperament, jejich historii, jejich umelecky cit pro detail...proste Italove..ikdyz toci špagety vestern, tak v motorsportu a designu jsou dle meho nazoru stale o krok pred svetem. Kdo si takovou masinu poridi je stastny clovek. To totiz neni jen stroj. Je to to nejlepsi co mu muze takova zeme jako Italie co se tyce motocyklu dat. A to je pocta a kazdej by si toho mel vazit(ikdyz za to da az nekrestansky penize). No podivejte se na ty linie..ty voe to je nadhera. Je to obrovska motorka a pritom pusobi tak lehce narozdil od stejne silnych japonskych motorek. Nezbyva mi nez poprat mnoho stastnych kilometru a spoustu zazitku budoucim majitelum. Tise zavidim..

Odpovědět  |   | 
doubt  |  14. 06. 2006 16:06

souhlas

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  14. 06. 2006 16:00

Jelikož představený japonský litry příjdou taky s 200k a mnohem lepším vzhledem a nižší hmotností, tak není co řešit. A nemusí se otravovat s šíleně problémovým desmorozvodem

Odpovědět  |   | 
-Ferda-  |  14. 06. 2006 17:18

Myslím, že hlavní je ta exkluzivita. Japonský litry možná budou mít 200 k výkon, možná ne (slyšel jsem, že optimum je tak 170-180 k, taď se pracuje na výdrži komponentů a snižování hmotnosti), ale GSX-R, R1, Fireblade a Ninja budou opět masovky, Desmo RR bude v limitované edici a až ji uvidíš, sedneš si na prdel

Odpovědět  |   | 
Ladda  |  14. 06. 2006 20:50

Už před šesti lety měla R6 litrovej výkon 200k. Tak není na čem pracovat

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 06. 2006 23:06

No množná až japonci udělají 6,0 l, tak se na těch 200 koní litrovýho výkonu do séie taky dostanou. Zatím ne ty fanatiku... přeji hodně závistivého zalikání...
P.S. Kdo umí ten umí...
Ostatní jen blbě čumí...

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  15. 06. 2006 00:48

Boze muj, Wolfe... Ty jsi magor

Vazne nejsem zastance ani italskych ani japonskych motorek, ale 200 koni litrovy vykon je realita a s objemem celkovym nema zadnou primou umeru, spis naopak kvuli nizsim hmotnostem pohyblivych casti...

Takze seriovky: Yamaha R6: 211,6 HP/litr
Suzuki GSX-R 600: 207,0 HP/litr
Honda CBR 600RR: 195,3 HP/litr
Kawasaki ZX-6R: 204,4 HP/litr
Kawasaki ZX-6RR: 205,3 HP/litr

Timto prispevkem jsem nechtel vyjadrit nic jineho nez odpoved na Wolfuv blabol

Odpovědět  |   | 
goro  |  16. 06. 2006 02:08

Že se rozčiluješ, Wolff je vylízanej magor na to že má hotovou vš, kterej si myslí, že co není italský, jako by nebylo.
A přitom kdy jezdil akorát s ojetou mrkačkou Mazdou 323 a těď má ojetou Bravu.

Odpovědět  |   | 
stripe  |  06. 07. 2007 13:37

Honda CBR 600RR: 195,3 HP/litr - tak tohle neni urcite motorka s objemem 1000ccm a už vůbec ne s timhle výkonem....

a o dalsich taky pochybuju ptz jsem se koukal na výkony tech ostatnich a jsou max 184k...

Odpovědět  |   | 
Fran  |  20. 08. 2006 17:02

Kazdy tu toci o 200 K ako by ta motorka mala tych 200 k, je tam pisane ze ma viac ako 200 k, takze moze mat aj 210 k, he

Odpovědět  |   | 
VanJ  |  15. 06. 2006 10:25

Aspon ste uz mohli napisat co to je ten desmodromicky rozvod.
Pre tych co to zaujima, v skratke. Je to rozvod, pri ktorom sa ventily nezatvaraju pruzinou (alebo inym pasivnym systemom) ale ventil je nutene uzatvarany podobnym systemom ako v pripade otvarania vackou.

Odpovědět  |   | 
goro  |  16. 06. 2006 02:03

a je to choulostivý jak blázen!

Odpovědět  |   | 
lexus.rx  |  15. 06. 2006 16:54

200 kobylek ve dvouválci do "V".......kurňa to musí rvát ruce

Odpovědět  |   | 
lexus.rx  |  15. 06. 2006 17:01

jak to tak tady čtu tak si říkám že jste vážně "tydýti"...každej kdo někdy seděl na motorce (mimo jawu 350)dobře ví že 200 koní z litrovýho motoru dvouválce do "V" a klasickýho 4válce je uplně něco jinýho......obyčejnou "dukárnou" monster 800 s nějakýma 77 koňma natrhnu v pružnosti a zrychlení prdel kdejaký 130 koňový 4válcový šestistovce z japonska at má litrovej výkon jakejkoli....nelze přeci srovnávat dvě uplně odlišný konstrukce motoru, kdo někdy seděl na litrovým čtyřválci a pak sedl na litrovýho dvouválce tak potvrdí že je každej motor uplně jinej

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  15. 06. 2006 17:59

..akorát že tahle Ducati  je 4vál - i když V

Odpovědět  |   | 
Chudas  |  15. 06. 2006 23:15

Asi tak nějak někdo tu nečte :)
Dobře v pružnosti a zrychlení ano, ale 4 válec bude vždy výkonější na top speed.

Odpovědět  |   | 
Chudas  |  15. 06. 2006 23:20

Ted mě ještě napadlo, nevíte kolik tahle motorka má vážit?
Trošku mi to výbavou připomíná stroje MV AUGUSTA, to je i stejná cenová hladina......... to že je všude v testech poslední je jiná věc :) Yamaha rulz a pak HRC :D

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  16. 06. 2006 05:32

Nebude lepší ani na zrychlení ani na top speed. Dvouválce mají o dost nižší max. otáčky - nižší výkon. Zdá se že se nemusí točit - je tím že mají polovinu válců. Hlubší zvuk. Jinak jsou nemastný neslaný. V nízkejch se můžou dokonce rozvxbrovat a ve vysokejch otáčkách mají červený pole. Takže žádnej prudkej nárust výkonu tam není. Nuda

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  16. 06. 2006 05:27

Jo, jenže to by to ten čtyřválec nesměl točit, aby jsi ho předjel. Jinak vytočí do otáček, kde tvuj dvouvál má zakázáno chodit a ty zůstaneš v zadu a budeš koukat. Každej 600ccm Fazer ti natrhne prdel.
 

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  16. 06. 2006 05:34

Prosimtě kolik má v TP ta 77 koňová lemra maximálku?? 215? 600 I4 - 130koní 270 v TP

Odpovědět  |   | 
avmZ  |  16. 06. 2006 18:45

On je tam sice 4válec, ale nepracují vždy dva písty současně? Minimálně v minulé sezóně to tak Ducati v MotoGP myslím mělo.

Odpovědět  |   | 
VanJ  |  17. 06. 2006 15:45

To by bola najvacsia blbost aku by konstrukter mohol urobit.

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  17. 06. 2006 19:26

Jo - to myslíš jako zdvojený "dvoupístový jednoválec" Manet ?    To je nápad !

Odpovědět  |   | 
*BS*  |  17. 04. 2007 20:28

Kurva nevim co mam napsat, to je parada, nadherna masina.

Odpovědět  |   | 
franc  |  13. 01. 2008 21:46

mv agusta f4 cc ma vykon stejnej

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A