DS3 má za sebou facelift. Nový je design, interiér a vrací se DS3 Racing

Citroën DS3 se představil v roce 2010, od té doby už bylo vyrobeno 390 000 exemplářů. Do důchodu se tento model ale ještě nechystá, takže musel přijít výraznější facelift. Ten změnil vzhled, upravil interiér a přinesl jednu zajímavou novinku. V nabídce se znovu objeví ostrá verze, která se bude jmenovat DS3 Performance.

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Jak už určitě víte, značka DS se osamostatnila, takže i malá trojka si říká jednoduše DS3. Hlavní designová změna je proto jasná, na auto se nastěhovala kompletně nová přední část navazující na ostatní modely DS, na které už budete hledat logo Citroën marně. Nové jsou také zadní svítilny, disky a do nabídky byly přidány nové polepy střechy.

DS představuje facelift pro DS4 včetně varianty Crossback

DS představuje facelift pro DS4 včetně varianty Crossback

Do interiéru se taktéž přidávaly nové barvy a lepší čalounění, z funkčních věcí stojí za zmínku přichod multimediálního systému se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou a moderními funkcemi typu Apple CarPlay nebo MirrorLink. DS3 pak nabídne také systém nouzového brzdění Active City Braking, parkovací senzory, couvací kameru nebo asistent rozjezdu do kopce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Omlazená DS3 se bude nabízet v kombinaci se třemi verzemi tříválce 1.2 PureTech, dvěma čtyřválci THP a dvojicí dieselů BlueHDi. Nejzajímavější je ovšem poslední novinka, která znamená návrat provedení DS3 Racing do nabídky. Nově se bude ostrý francouzský hatchback jmenovat DS3 Performance.

O pohon se stará šestnáctistovka THP s parametry 155 kW (211 k) a 300 Nm, která spolupracuje se šestistupňovým manuálem. Ten má zkrácené dráhy a aby bylo učiněno sportovnímu svezení za dost, budeme si moci pořídit na přední nápravu také samosvor. Performance má zároveň upravený podvozek. Snižovala se světlá výška (-15 mm) a rozšiřoval se rozchod kol o 26 mm vpředu a o 14 mm vzadu. Výkonnější jsou samozřejmě i brzdy.

Nová DS5 dorazila na český trh. Už jí neříkejte Citroen

Nová DS5 dorazila na český trh. Už jí neříkejte Citroen

Jak je u Citroënu poslední dobou zvykem, technické informace jsou v tiskových zprávách zabaleny do bohatého povídání, nebo tam nejsou vůbec, což je bohužel případ dynamiky DS3 Performance. Na tyto údaje si musíme tedy ještě počkat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků