DS: speciální série DS 3 Red Edition

Značka DS AUTOMOBILES uvádí na český trh novinku: stylovou verzi vozu DS 3, která nese název DS 3 RED EDITION. Jedná se o speciální designové provedení v barevné kombinaci černá Perla Nera / červená Aden a je doplněná o následující prvky: střecha v barvě červená Aden, kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě červená Aden, maska chladiče v barvě červená Aden, pás palubní desky v barvě červená Aden, spojler v barvě červená Aden, kryty středů kol v barvě červená Aden.
DS: speciální série DS 3 Red Edition

Speciální série DS 3 Red Edition se nabízí ve dvou výkonných a současně úsporných motorizacích:1.6 THP 165 S&S BVM6 a 1.6 BlueHDi 120 BVM6. Vychází z úrovně výbavy Sport Chic a je pro ní k dispozici rovněž zadní parkovací asistent, středová loketní opěrka s úložným prostorem, čalounění v kombinaci látka a kůže a hliníkové disky Aphrodite 17“ s černým diamantovým výbrusem.

Vůz DS 3 THP 165 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou vykazuje spotřebu ve smíšeném režimu 5,6 l/100 km, emise činí 129 g CO2/km, což představuje úsporu o 6 g/km, tj zlepšení o 3,5 % (ve smíšeném režimu a v porovnání s motorem THP 155 Euro 5).

I speciální série DS 3 Red Edition je vybavena automatickým systémem brzdění Active City Brake, který umožňuje zabránit kolizím při nízké rychlosti. Laserové čidlo s dosahem na malou vzdálenost umístěné v horní části čelního skla detekuje překážky, jako je vůz jedoucí stejným směrem nebo stojící před autem. Při jízdě do 30 km/hod čidlo zjistí případné riziko a přímo komunikuje s počítačem brzdění, aniž by řidič musel sešlapávat brzdový pedál, aby nedošlo ke kolizi nebo aby se díky snížení rychlosti zmírnily její důsledky. Automatické brzdění může vést k úplnému zastavení vozu, pokud si to situace vyžaduje. V tom případě dojde k dočasnému zastavení vozu (na přibližně 1,5 vteřiny), aby řidič mohl opět převzít kontrolu nad vozem a sešlápnout brzdový pedál.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků