DS představuje facelift pro DS4 včetně varianty Crossback

Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4

V rámci faceliftu modelu DS4 představuje automobilka DS (ta, která nechce, abychom jí říkali Citroën) i novou karosářskou variantu DS4 Crossback, která jezdí na o 30 mm zvednutém podvozku a s oplastovanými podběhy a nástavci nárazníků. Rozšířila se i paleta barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavní novinkou je model Crossback, který jezdí na zvednutém podvozku a dostal několik černých plastů, aby vypadal drsně. Pod kapotu se nastěhoval nový tříválec

Pod kapotu se dostal tříválec 1,2 l s přeplňováním, který koncern PSA označuje jako PureTech 130 S&S. Má výkon 130 koní, točivý moment 230 Nm a spotřebu 5,1 litru na 100 km. K motoru lze přikoupit i šestistupňový automat. Shodou okolností se jedná o variantu, kterou jsme dlouhodobě testovali v Peugeotu 308.

Motor 1.6 THP o výkonu 165 koní nyní spotřebuje jen 5,6 litru na 100 km, tedy aspoň podle normy NEDC. Silnější varianta THP 210 má výkon 211 koní, točivý moment 285 Nm a spotřebu 5,9 litru na 100 km.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Z dieselů si můžete vybrat ze tří variant s označením BlueHDI 120, 150 a 180. Výkon odvodíte z označení motorizace, plnění emisní normy Euro 6 včetně vstřikování AdBlue do výfuku je samozřejmostí. Nejúspornější verze jezdí za 3,8 litru na 100 km.

Premiéru si facelift DS4 odbude na autosalonu ve Frankfurtu, kde se představí i nová verze Crossback. Ještě do konce roku bychom měli znát aktualizovaný český ceník.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků