DS představuje facelift pro DS4 včetně varianty Crossback

Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4

V rámci faceliftu modelu DS4 představuje automobilka DS (ta, která nechce, abychom jí říkali Citroën) i novou karosářskou variantu DS4 Crossback, která jezdí na o 30 mm zvednutém podvozku a s oplastovanými podběhy a nástavci nárazníků. Rozšířila se i paleta barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavní novinkou je model Crossback, který jezdí na zvednutém podvozku a dostal několik černých plastů, aby vypadal drsně. Pod kapotu se nastěhoval nový tříválec

Pod kapotu se dostal tříválec 1,2 l s přeplňováním, který koncern PSA označuje jako PureTech 130 S&S. Má výkon 130 koní, točivý moment 230 Nm a spotřebu 5,1 litru na 100 km. K motoru lze přikoupit i šestistupňový automat. Shodou okolností se jedná o variantu, kterou jsme dlouhodobě testovali v Peugeotu 308.

Motor 1.6 THP o výkonu 165 koní nyní spotřebuje jen 5,6 litru na 100 km, tedy aspoň podle normy NEDC. Silnější varianta THP 210 má výkon 211 koní, točivý moment 285 Nm a spotřebu 5,9 litru na 100 km.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Z dieselů si můžete vybrat ze tří variant s označením BlueHDI 120, 150 a 180. Výkon odvodíte z označení motorizace, plnění emisní normy Euro 6 včetně vstřikování AdBlue do výfuku je samozřejmostí. Nejúspornější verze jezdí za 3,8 litru na 100 km.

Premiéru si facelift DS4 odbude na autosalonu ve Frankfurtu, kde se představí i nová verze Crossback. Ještě do konce roku bychom měli znát aktualizovaný český ceník.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků