DS představuje facelift pro DS4 včetně varianty Crossback

Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4

V rámci faceliftu modelu DS4 představuje automobilka DS (ta, která nechce, abychom jí říkali Citroën) i novou karosářskou variantu DS4 Crossback, která jezdí na o 30 mm zvednutém podvozku a s oplastovanými podběhy a nástavci nárazníků. Rozšířila se i paleta barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavní novinkou je model Crossback, který jezdí na zvednutém podvozku a dostal několik černých plastů, aby vypadal drsně. Pod kapotu se nastěhoval nový tříválec

Pod kapotu se dostal tříválec 1,2 l s přeplňováním, který koncern PSA označuje jako PureTech 130 S&S. Má výkon 130 koní, točivý moment 230 Nm a spotřebu 5,1 litru na 100 km. K motoru lze přikoupit i šestistupňový automat. Shodou okolností se jedná o variantu, kterou jsme dlouhodobě testovali v Peugeotu 308.

Motor 1.6 THP o výkonu 165 koní nyní spotřebuje jen 5,6 litru na 100 km, tedy aspoň podle normy NEDC. Silnější varianta THP 210 má výkon 211 koní, točivý moment 285 Nm a spotřebu 5,9 litru na 100 km.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Z dieselů si můžete vybrat ze tří variant s označením BlueHDI 120, 150 a 180. Výkon odvodíte z označení motorizace, plnění emisní normy Euro 6 včetně vstřikování AdBlue do výfuku je samozřejmostí. Nejúspornější verze jezdí za 3,8 litru na 100 km.

Premiéru si facelift DS4 odbude na autosalonu ve Frankfurtu, kde se představí i nová verze Crossback. Ještě do konce roku bychom měli znát aktualizovaný český ceník.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků