DS představuje facelift pro DS4 včetně varianty Crossback

Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4

V rámci faceliftu modelu DS4 představuje automobilka DS (ta, která nechce, abychom jí říkali Citroën) i novou karosářskou variantu DS4 Crossback, která jezdí na o 30 mm zvednutém podvozku a s oplastovanými podběhy a nástavci nárazníků. Rozšířila se i paleta barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavní novinkou je model Crossback, který jezdí na zvednutém podvozku a dostal několik černých plastů, aby vypadal drsně. Pod kapotu se nastěhoval nový tříválec

Pod kapotu se dostal tříválec 1,2 l s přeplňováním, který koncern PSA označuje jako PureTech 130 S&S. Má výkon 130 koní, točivý moment 230 Nm a spotřebu 5,1 litru na 100 km. K motoru lze přikoupit i šestistupňový automat. Shodou okolností se jedná o variantu, kterou jsme dlouhodobě testovali v Peugeotu 308.

Motor 1.6 THP o výkonu 165 koní nyní spotřebuje jen 5,6 litru na 100 km, tedy aspoň podle normy NEDC. Silnější varianta THP 210 má výkon 211 koní, točivý moment 285 Nm a spotřebu 5,9 litru na 100 km.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Z dieselů si můžete vybrat ze tří variant s označením BlueHDI 120, 150 a 180. Výkon odvodíte z označení motorizace, plnění emisní normy Euro 6 včetně vstřikování AdBlue do výfuku je samozřejmostí. Nejúspornější verze jezdí za 3,8 litru na 100 km.

Premiéru si facelift DS4 odbude na autosalonu ve Frankfurtu, kde se představí i nová verze Crossback. Ještě do konce roku bychom měli znát aktualizovaný český ceník.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků