DS představuje facelift pro DS4 včetně varianty Crossback

Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4

V rámci faceliftu modelu DS4 představuje automobilka DS (ta, která nechce, abychom jí říkali Citroën) i novou karosářskou variantu DS4 Crossback, která jezdí na o 30 mm zvednutém podvozku a s oplastovanými podběhy a nástavci nárazníků. Rozšířila se i paleta barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavní novinkou je model Crossback, který jezdí na zvednutém podvozku a dostal několik černých plastů, aby vypadal drsně. Pod kapotu se nastěhoval nový tříválec

Pod kapotu se dostal tříválec 1,2 l s přeplňováním, který koncern PSA označuje jako PureTech 130 S&S. Má výkon 130 koní, točivý moment 230 Nm a spotřebu 5,1 litru na 100 km. K motoru lze přikoupit i šestistupňový automat. Shodou okolností se jedná o variantu, kterou jsme dlouhodobě testovali v Peugeotu 308.

Motor 1.6 THP o výkonu 165 koní nyní spotřebuje jen 5,6 litru na 100 km, tedy aspoň podle normy NEDC. Silnější varianta THP 210 má výkon 211 koní, točivý moment 285 Nm a spotřebu 5,9 litru na 100 km.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Z dieselů si můžete vybrat ze tří variant s označením BlueHDI 120, 150 a 180. Výkon odvodíte z označení motorizace, plnění emisní normy Euro 6 včetně vstřikování AdBlue do výfuku je samozřejmostí. Nejúspornější verze jezdí za 3,8 litru na 100 km.

Premiéru si facelift DS4 odbude na autosalonu ve Frankfurtu, kde se představí i nová verze Crossback. Ještě do konce roku bychom měli znát aktualizovaný český ceník.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro DS DS4
  2. Fotogalerie: Facelift pro DS DS4
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků