DS: Nové motory a nadstandardní výbava

Vůz DS 4 získává po motorech PureTech 130 a BlueHdi120, které jsou v nabídce od listopadu, tři nové motory, v nichž se snoubí úspornost a výkonnost: THP165 S&S s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, BlueHDi 150 s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6 a Blue HDi180 s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6. V případě vozu DS 4 taky bylo na trh uvedeno pět nových motorů, které všechny splňují emisní normu Euro 6. Jde o úplné přepracování nabídky motorů pro větší výkonnost a účinnost! Výsledek: vůz DS4 se dostal mezi nejlepší vozy svého segmentu. Současně je vybaven dotykovou navigací a systémem hands free nastupování a startování, který byl doposud vyhrazen vyšším segmentům.

Výkony motorů, kterými je od nynějška vybaven vůz DS4, vystihují tato čísla: výkon 240–400 Nm, spotřeba 3,7–5,5 l/100 km. Po benzínovém tříválcovém motoru a motoru BlueHDi 120 z konce roku 2014 se vůz DS 4 obohatil o nový benzínový motor (THP 165 S&S s automatickou převodovkou EAT6) a o dva nové dieselové motory (BlueHDi 150 S&S s manuální převodovkou BVM6  a Blue HDi 180 S&S s automatickou převodovkou EAT6). Zákazník tak získává ještě větší výkon a nižší spotřebu! Vysvětlení…

THP 165 S&S EAT6: reference z hlediska spotřeby a emisí CO2

Benzínový motor THP 165 S&S s novou automatickou šestistupňovou převodovkou vykazuje vynikající výsledky: spotřebu 5,5 l / 100 km (úspora o 29 % oproti motoru THP 160), emise C02 méně než 130 g/km, točivý moment 240 Nm. Díky těmto výsledkům se motor řadí mezi ty nejlepší v rámci konkurence!

BlueHDi 150 S&S BVM6: motor, který se stává referenční hodnotou z hlediska spotřeby,  emisí CO2 a točivého momentu

Mezi dieselovými motory září motor Blue HDi 150 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6, u něhož bylo dosaženo úspory točivého momentu o 50 Nm, výkonu o 25 k a emisí CO2 a spotřeby o více než 20 % (oproti motoru HDi 135).

Výsledkem jsou čísla, která mluví sama za sebe: spotřeba paliva 3,9 l / 100 km, emise CO2 100 g / km a točivý moment 370 Nm. Z hlediska těchto tří kritérií se tak vůz DS 4 s motorem Blue HDi 150 S&S BVM6  stává referenční hodnotou, zejména díky točivému momentu, který je o 20–70 Nm vyšší než u hlavních konkurenčních vozů.

Blue HDi 180 S&S EAT6: úspornost a vysoký točivý moment

Dalším dieselovým motorem, který se u vozu DS 4 objevuje na začátku letošního roku, je motor Blue HDi 180 S&S EAT6. Tento motor s novou automatickou šestistupňovou převodovkou (EAT6) nabízí zákazníkům vynikající výkony a energetickou úspornost: 4,3 l / 100 km, emise CO2 113 g / km a točivý moment 400 Nm, což je nejlepší točivý moment v této kategorii pro vynikající radost z řízení! Motor Blue HDi 180 ostatně dosahuje o 50 Nm lepšího točivého momentu než hlavní konkurenční vozy.

Systém hands free nastupování a startování a dotyková navigace: technologie pro bohatší nabídku

Klíčovou hodnotou značky DS je technologie! Ta se odráží i ve výbavě vozu DS 4, u které se začátkem roku poprvé objevují dvě novinky: systém hands free nastupování a startování a dotyková navigace. Díky systému hands free nastupování a startování může zákazník otevřít, zavřít a nastartovat vůz, aniž by vytáhl elektronický klíč z kapsy – systém jej nalezne v okruhu 2 metrů kolem vozu. Nový dotykový displej 7’’ s vysokým rozlišením usnadňuje používání navigace a dalších funkcí a přispívá k lepší ergonomii kabiny vozu.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky