DS chce soupeřit s Audi, zbaví se jména Citroën

DS chce soupeřit s Audi, zbaví se jména Citroën

Citroën chce poslat značku DS do boje s Audi do roku 2020, ovšem k tomu bude potřeba víc než jen přesvědčování zákazníků pomocí rafinovaného marketingu. Od příštího roku se tak modely DS zbaví jména Citroën, aby si mohly budouvat image samostatné značky, něco jako třeba Infiniti u Nissanu.

Značka DS bude s Citroënem sdílet platformy, ale šéf automobilky Carlos Tavares přiznává, že ke splnění cílů bude potřeba změnit výrobní a konstrukční standardy. Pravděpodobně nejchoulostivějším místem, na které jsou cíloví zákazníci velmi citliví, bude kvalita zpracování.

Citroën DS 6WR: první SUV míří bez pohonu 4x4 nejprve do Číny

Citroën DS 6WR: první SUV míří bez pohonu 4x4 nejprve do Číny

Carlos Tavares magazínu Autocar řekl, že chce značka DS soupeřit se zavedenými prémiovými německými značkami především „francouzským způsobem života a francouzskou sofistikovaností“. Jednoho by tedy napadlo, že automobil DS bude dvakrát až třikrát do roka stávkovat a zákaznické centrum nebude v době oběda zvedat telefony. Tedy přesně to, co podle Tavarese „německé automobilky nabídnout nemohou“.

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Ale teď vážně. Pokud nebude značka DS za každou cenu soupeřit v domnělé sportovnosti jako tři hlavní německé značky, bude to jedině dobře. V dalších letech se také dočkáme minimálně tři nových modelů. Přijde velký luxusní sedan cílený hlavně na Čínu, větší SUV a pak malé auto zaměřené proti Fiatu 500. Portfolio značky DS by tak mělo čítat minimálně šest vozů.

Luxusní divize DS si však prozatím neklade za cíl obrovské objemy prodejů. Hlavní prý bude přimět zákazníky připlácet a tím vydělávat na každém prodaném autě velké částky. Citroën bude vozy DS nabízet nejen v samostatných showroomech, ale také u vybraných dealerů spolu s běžnými Citroëny.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků