Citroën chce poslat značku DS do boje s Audi do roku 2020, ovšem k tomu bude potřeba víc než jen přesvědčování zákazníků pomocí rafinovaného marketingu. Od příštího roku se tak modely DS zbaví jména Citroën, aby si mohly budouvat image samostatné značky, něco jako třeba Infiniti u Nissanu.
Značka DS bude s Citroënem sdílet platformy, ale šéf automobilky Carlos Tavares přiznává, že ke splnění cílů bude potřeba změnit výrobní a konstrukční standardy. Pravděpodobně nejchoulostivějším místem, na které jsou cíloví zákazníci velmi citliví, bude kvalita zpracování.
Carlos Tavares magazínu Autocar řekl, že chce značka DS soupeřit se zavedenými prémiovými německými značkami především „francouzským způsobem života a francouzskou sofistikovaností“. Jednoho by tedy napadlo, že automobil DS bude dvakrát až třikrát do roka stávkovat a zákaznické centrum nebude v době oběda zvedat telefony. Tedy přesně to, co podle Tavarese „německé automobilky nabídnout nemohou“.
Ale teď vážně. Pokud nebude značka DS za každou cenu soupeřit v domnělé sportovnosti jako tři hlavní německé značky, bude to jedině dobře. V dalších letech se také dočkáme minimálně tři nových modelů. Přijde velký luxusní sedan cílený hlavně na Čínu, větší SUV a pak malé auto zaměřené proti Fiatu 500. Portfolio značky DS by tak mělo čítat minimálně šest vozů.
Luxusní divize DS si však prozatím neklade za cíl obrovské objemy prodejů. Hlavní prý bude přimět zákazníky připlácet a tím vydělávat na každém prodaném autě velké částky. Citroën bude vozy DS nabízet nejen v samostatných showroomech, ale také u vybraných dealerů spolu s běžnými Citroëny.