DS chce soupeřit s Audi, zbaví se jména Citroën

DS chce soupeřit s Audi, zbaví se jména Citroën

Citroën chce poslat značku DS do boje s Audi do roku 2020, ovšem k tomu bude potřeba víc než jen přesvědčování zákazníků pomocí rafinovaného marketingu. Od příštího roku se tak modely DS zbaví jména Citroën, aby si mohly budouvat image samostatné značky, něco jako třeba Infiniti u Nissanu.

Značka DS bude s Citroënem sdílet platformy, ale šéf automobilky Carlos Tavares přiznává, že ke splnění cílů bude potřeba změnit výrobní a konstrukční standardy. Pravděpodobně nejchoulostivějším místem, na které jsou cíloví zákazníci velmi citliví, bude kvalita zpracování.

Citroën DS 6WR: první SUV míří bez pohonu 4x4 nejprve do Číny

Citroën DS 6WR: první SUV míří bez pohonu 4x4 nejprve do Číny

Carlos Tavares magazínu Autocar řekl, že chce značka DS soupeřit se zavedenými prémiovými německými značkami především „francouzským způsobem života a francouzskou sofistikovaností“. Jednoho by tedy napadlo, že automobil DS bude dvakrát až třikrát do roka stávkovat a zákaznické centrum nebude v době oběda zvedat telefony. Tedy přesně to, co podle Tavarese „německé automobilky nabídnout nemohou“.

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Ale teď vážně. Pokud nebude značka DS za každou cenu soupeřit v domnělé sportovnosti jako tři hlavní německé značky, bude to jedině dobře. V dalších letech se také dočkáme minimálně tři nových modelů. Přijde velký luxusní sedan cílený hlavně na Čínu, větší SUV a pak malé auto zaměřené proti Fiatu 500. Portfolio značky DS by tak mělo čítat minimálně šest vozů.

Luxusní divize DS si však prozatím neklade za cíl obrovské objemy prodejů. Hlavní prý bude přimět zákazníky připlácet a tím vydělávat na každém prodaném autě velké částky. Citroën bude vozy DS nabízet nejen v samostatných showroomech, ale také u vybraných dealerů spolu s běžnými Citroëny.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků