Tu cenovku by obhájil leda tak s 6 válcem. Nechci být špatným prorokem, ale myslím, že pokud jich tu za rok udají 10, tak to bude velký úspěch.
Srandovní na tom je, že někteří majitelé elektroaut to začínají brát jako příklad toho, že nastal čas na přechod k elektroautům a začínají porovnávat neporovnatelné, že elektroauta jsou již levnější, než porovnatelná auta se spalovacími motory. https://1url.cz/MKbHI... stealth01 | 30. 01. 2022 15:19Názor jednotlivce. Každý má právo na názor. Já zase hledám jedinou výhodu spalovacího auta (kromě dojezdu). Cena Ioniqu 5 je nižší než srovnatelného spalováku. Nebo mi najdi 4x4 s 306 koňmi, kůží uvnitř, nezávislým topením a rozvorem na úrovni A8 ZŠ 1,5 mega.
20, ono tu pár manažerů francouzských korporací je
Ten, kteryho znam ma Audi RS6. Pochybuju, ze si pobezi pro tohle.
jéžkovy oči....Fantomas se v hrobě převrací to je hnus velebnosti, za ty prachy, s tím motorkem, od žlutých soudruhů....
Ani nebudu řešit nekonzervativní vzhled, to už je klasika u citroenu, ale kdo je cílovka na dneska na velký sedan?
Úspěšný živnostník, advokát, zubař, praktik, zaměstnanec na postu vyššího managementua ti všichni už stojí frontu na 1,6
Já jsem rád za každý nový neasijský auto. Tohle mi moc originální a zajímavé nepřijde. Jinak francouzům fandím. Ale asi bych si je nekoupil.
Tak Citróna za 1,6 mil. navíc s 1,6 , to musí koupit opravdu jen blázen. Kde jsou doby co býval jako pořádný kočár třeba model XM. Ale toto je směšné!!!
A kde jsou ty doby kdy auta měla obsah 5 l a stejně to moc nejelo, že?
Směšné je akorát to jak si někteří jedinci podvědomně neustále něco poměřují, jak je to velký, nebo malý tři tečky
"Koráb" s jedna šestkou, německá D3 už se klepe strachy.
Jako základní motorizace dejme tomu, ale takhle je to tragédie. To si můžou kupovat tak leda francouzští úředníci z eráru.
Každý kdo se o auta jímá vidí a poznal, že je to jen a jen facelift 508čky obrendovany na značku DS. Francouzi si myslí, že když na to dají cenovou 1,6 milionů, že je něco prémie. Bohužel takto svět nefunguje.Navíc je to přiteplenej design nevěřím, že by v tom chtěl normální chlap jezdit a koupit si to třeba místo Volva 80 nebo Lexus, Genesis atd
No zrovna Volvo (S90) a Lexus (ES) mají v této třídě stejný naleštěný prd jako DS, motory napříč, čtyřválce, v podstatě konkurence pro mainstream.
presne, 4valec nie je ani problem , ale technika - a to priecne ulozeny motor - to nema co hladat v premii :-)
Ta Genesis není špatný příklad...ti pochopili, že prémiové auto musí mít něco navíc a pro g80 aspoň udělali šestiválcovou naftu.
Trénujete si dodané "prodejní argumenty" pro udržení oveček ?
má mělký kufr, málo místa na hlavu na zadních sedačkách, lehké mezery ve zpracování a hůře čitelné a nepřehledné displeje. To jsou fakta a jasně dané minusy.a k tomu 1,6 :) :) :)To by musel být dosavadní uživatel 350CDI/55TDI/540d opravdu na hlavu padlý
A to víte odkud, když jste v tom autě s největší pravděpodobností nikdy neseděl ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.