DS 7 Crossback už může být čtyřkolkou. Díky plug-in hybridnímu pohonu E-Tense

5 komentářů

vana
25. září • 12:32

"...Baterie v DS7 Crossback E-Tense má kapacitu 13,1 kWh a dle přísnější normy WLTP zvládne auto elektřinou pohánět na 50 kilometrů, rychlostí až 135 km/h..."Typická formulace na oklamání spotřebitele. Jsem přesvědčený, že při rychlosti 135 km/h to těch padesát kiláků nedá ani náhodou

Tias
25. září • 13:40

U spotřebitele se dle judikatury vyžadují určitě vlastnosti, “tzv. Průměrný spotřebitel” a ty jste tady uplne neprokázal, každému průměrnému spotřebiteli je totiž jasné, ze tato formulace, navíc při využití slovíčka - AŽ- neznamená, ze vám auto při 130ce pojede 50 km čistě na elektřinu.

vana
25. září • 16:12

Souhlasím že nejsem průměrný spotřebitel. Protože na rozdíl od průměrného spotřebitele například vím, že cyklus WLTP určuje pro vozidla skupiny 3 maximálku jen 131,2 km/h, z čehož vyplývá že v článku zmíněný odkaz na WLTP je ve spojení s rychlostí 135 km/h v podstatě nesmyslný.

amundsenovy sane
25. září • 14:50

Prumerny spotrebitel totiz chape, ze i kdyby to auto neujelo a baterii ani kilometr, stale je to, diky tomu AZ, v poradku. Takze jinak receno, vyrobce takovouto formulaci neslibuje vubec nic. B-]

vana
25. září • 16:07

Domnívám se že je to trochu jinak. Pokud mi výrobce zaručuje dojezd 50 km rychlostí až 135 km/h, tak selským rozumem z toho chápu že můžu jet libovolnou rychlostí od slimáka až po trvalých 135 km/h a těch padesát kiláků bych měl vždy dojet.
Nicméně souhlasím že výrobce nezaručuje nikdy nic a i kdyby taková formulace v technických údajích opravdu byla, stejně tam budou ještě tři další odkazy pod čarou, které ji zneplatní

Doporučujeme

Články odjinud