"...Baterie v DS7 Crossback E-Tense má kapacitu 13,1 kWh a dle přísnější normy WLTP zvládne auto elektřinou pohánět na 50 kilometrů, rychlostí až 135 km/h..."Typická formulace na oklamání spotřebitele. Jsem přesvědčený, že při rychlosti 135 km/h to těch padesát kiláků nedá ani náhodou
U spotřebitele se dle judikatury vyžadují určitě vlastnosti, “tzv. Průměrný spotřebitel” a ty jste tady uplne neprokázal, každému průměrnému spotřebiteli je totiž jasné, ze tato formulace, navíc při využití slovíčka - AŽ- neznamená, ze vám auto při 130ce pojede 50 km čistě na elektřinu.
Souhlasím že nejsem průměrný spotřebitel. Protože na rozdíl od průměrného spotřebitele například vím, že cyklus WLTP určuje pro vozidla skupiny 3 maximálku jen 131,2 km/h, z čehož vyplývá že v článku zmíněný odkaz na WLTP je ve spojení s rychlostí 135 km/h v podstatě nesmyslný.
Prumerny spotrebitel totiz chape, ze i kdyby to auto neujelo a baterii ani kilometr, stale je to, diky tomu AZ, v poradku. Takze jinak receno, vyrobce takovouto formulaci neslibuje vubec nic. B-]
Domnívám se že je to trochu jinak. Pokud mi výrobce zaručuje dojezd 50 km rychlostí až 135 km/h, tak selským rozumem z toho chápu že můžu jet libovolnou rychlostí od slimáka až po trvalých 135 km/h a těch padesát kiláků bych měl vždy dojet. Nicméně souhlasím že výrobce nezaručuje nikdy nic a i kdyby taková formulace v technických údajích opravdu byla, stejně tam budou ještě tři další odkazy pod čarou, které ji zneplatní
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.