DS 7 Crossback už může být čtyřkolkou. Díky plug-in hybridnímu pohonu E-Tense

vana  |  25. 09. 2018 12:32

"...Baterie v DS7 Crossback E-Tense má kapacitu 13,1 kWh a dle přísnější normy WLTP zvládne auto elektřinou pohánět na 50 kilometrů, rychlostí až 135 km/h..."

Typická formulace na oklamání spotřebitele. Jsem přesvědčený, že při rychlosti 135 km/h to těch padesát kiláků nedá ani náhodou

Odpovědět  |   | 
Tias  |  25. 09. 2018 13:40

U spotřebitele se dle judikatury vyžadují určitě vlastnosti, “tzv. Průměrný spotřebitel” a ty jste tady uplne neprokázal, každému průměrnému spotřebiteli je totiž jasné, ze tato formulace, navíc při využití slovíčka - AŽ- neznamená, ze vám auto při 130ce pojede 50 km čistě na elektřinu.

Odpovědět  |   | 
amundsenovy sane  |  25. 09. 2018 14:50

Prumerny spotrebitel totiz chape, ze i kdyby to auto neujelo a baterii ani kilometr, stale je to, diky tomu AZ, v poradku. Takze jinak receno, vyrobce takovouto formulaci neslibuje vubec nic.

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 09. 2018 16:07

Domnívám se že je to trochu jinak. Pokud mi výrobce zaručuje dojezd 50 km rychlostí až 135 km/h, tak selským rozumem z toho chápu že můžu jet libovolnou rychlostí od slimáka až po trvalých 135 km/h a těch padesát kiláků bych měl vždy dojet.
Nicméně souhlasím že výrobce nezaručuje nikdy nic a i kdyby taková formulace v technických údajích opravdu byla, stejně tam budou ještě tři další odkazy pod čarou, které ji zneplatní

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 09. 2018 16:12

Souhlasím že nejsem průměrný spotřebitel. Protože na rozdíl od průměrného spotřebitele například vím, že cyklus WLTP určuje pro vozidla skupiny 3 maximálku jen 131,2 km/h, z čehož vyplývá že v článku zmíněný odkaz na WLTP je ve spojení s rychlostí 135 km/h v podstatě nesmyslný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A