DS 7 Crossback už může být čtyřkolkou. Díky plug-in hybridnímu pohonu E-Tense

vana  |  25. 09. 2018 12:32

"...Baterie v DS7 Crossback E-Tense má kapacitu 13,1 kWh a dle přísnější normy WLTP zvládne auto elektřinou pohánět na 50 kilometrů, rychlostí až 135 km/h..."

Typická formulace na oklamání spotřebitele. Jsem přesvědčený, že při rychlosti 135 km/h to těch padesát kiláků nedá ani náhodou

Odpovědět  |   | 
Tias  |  25. 09. 2018 13:40

U spotřebitele se dle judikatury vyžadují určitě vlastnosti, “tzv. Průměrný spotřebitel” a ty jste tady uplne neprokázal, každému průměrnému spotřebiteli je totiž jasné, ze tato formulace, navíc při využití slovíčka - AŽ- neznamená, ze vám auto při 130ce pojede 50 km čistě na elektřinu.

Odpovědět  |   | 
amundsenovy sane  |  25. 09. 2018 14:50

Prumerny spotrebitel totiz chape, ze i kdyby to auto neujelo a baterii ani kilometr, stale je to, diky tomu AZ, v poradku. Takze jinak receno, vyrobce takovouto formulaci neslibuje vubec nic.

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 09. 2018 16:07

Domnívám se že je to trochu jinak. Pokud mi výrobce zaručuje dojezd 50 km rychlostí až 135 km/h, tak selským rozumem z toho chápu že můžu jet libovolnou rychlostí od slimáka až po trvalých 135 km/h a těch padesát kiláků bych měl vždy dojet.
Nicméně souhlasím že výrobce nezaručuje nikdy nic a i kdyby taková formulace v technických údajích opravdu byla, stejně tam budou ještě tři další odkazy pod čarou, které ji zneplatní

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 09. 2018 16:12

Souhlasím že nejsem průměrný spotřebitel. Protože na rozdíl od průměrného spotřebitele například vím, že cyklus WLTP určuje pro vozidla skupiny 3 maximálku jen 131,2 km/h, z čehož vyplývá že v článku zmíněný odkaz na WLTP je ve spojení s rychlostí 135 km/h v podstatě nesmyslný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A